Pla d'Arxius i Gestió Documental de Catalunya 2019-2022
Procés Participatiu per pensar i compartir una visió de futur dels arxius i de la gestió documental
Propostes de l'AAC sobre el Pla d'Arxius - Un/a secretari/a = un/a arxiver/a
No hem de limitar poblacionalment el pla. Seguim insistint amb la idea d’un/a secretari/a = un/a arxiver/a. Els secretaris tenen la funció de la direcció d’arxius i registres, seria lògic que el pla s’empari en això per buscar l’equivalència i incloure per cada ajuntament amb secretari, un arxiver vinculat (ni que sigui parcialment, com en el cas dels secretaris).
List of Endorsements
and 23 more people
(see more)
(see less)
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
3 comments
No només incloure un arxiver vinculat a cada secretari en els ajuntaments. També a les universitats públiques i resta d'administracions públiques.
Un municipi=Un arxiu. Des de la ciutat més gran fins al poble més petit hi viuen persones amb drets que cal garantir i existeixen ajuntaments amb obligacions a complir. Els serveis d'arxiu han de ser considerats bàsics i, per tant, s'ha de desenvolupar un sistema que ens iguali a tots des d'una perspectiva municipalista.
El debat és aquí això és clar
https://naithelo.com/
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...