Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026
Procés participatiu sobre el Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026 de la Generalitat de Catalunya
Sessió 7 - Incorporació de la perspectiva decolonial i el lideratge dels actors del Sud Global
Associació de Dones Immigrants Subsaharianes (ADIS)
Calala Fondo de Mujeres
Coordinadora d’Associacions Senegaleses de Catalunya (CASC)
Centre d'Estudis Africans i Interculturals (CEAI)
Coordinadora d’ONGDs i AMS de Lleida
Coordinadora ONG de comarques gironines i de l’Alt Maresme
Diverses 8M Barcelona
Diverses 8M Girona
Fons Català de Cooperació al Desenvolupament
Fundació Pau i Solidaritat CCOO Catalunya
Lafede.cat - Organitzacions per a la Justícia Global
Oxfam Intermón
Red de Migración, Género y Desarrollo (REDMGD)
Reds - Red de solidaridad para la transformación social
Universitat de Lleida (UdL)
UGT- Sindicalistes Solidaris
UNRWA Catalunya
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Us recomanem que llegiu el document de base de la sessió FITXA 7 INCORPORACIÓ DE LA PRESPECTIVA DECOLONIAL I EL LIDERATGE DELS ACTORS DEL SUD GLOBAL
Aquesta sessió forma part del procés participatiu del Pla Director de Cooperació al Desenvolupament 2023-2026.
Té com objectiu deliberar i recollir propostes sobre la temàtica “Incorporació de la perspectiva decolonial i el lideratge d'actors del Sud Global”, a tenir en compte per a l’elaboració del nou pla director.
Es farà en línia i està dirigida a tots aquells agents relacionats amb el tema en qüestió, amb un aforament màxim de 25 persones. En el cas que la inscripció superi l’aforament, es vetllarà per aconseguir la màxima diversitat d’actors rellevants de la cooperació catalana per aquest àmbit temàtic.
US PODEU INSCRIURE A AQUESTA SESSIÓ FINS EL 14 DE JULIOL (inclòs).
Si teniu dubtes sobre la sessió o com participar-hi ens podeu contactar a consellcooperacio@gencat.cat
Acta de la trobada
Podeu consultar l'informe de la sessió aquí
Propostes relacionades:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: