" class="part-icon-bars">

Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026

Procés participatiu sobre el Pla director de cooperació al desenvolupament 2023-2026 de la Generalitat de Catalunya

Fase 4 de 4
Retorn 05/09/2022 - 31/10/2022
Fases del proceso

Objectius de la fase

  • Recollir aportacions dels actors de cooperació catalana que no puguin assistir a les sessions delibertaves entorn el nou pla director.


Com han de ser les propostes a presentar

  • Les propostes han de ser aportacions concretes a tenir en compte per incloure en el nou pla director.
  • Preferiblement, han de donar resposta a les preguntes plantejades per a cada àmbit temàtic, que podeu trobar a l'apartat "el procés".
  • En el cas que vulgueu afegir algun document adjunt, aquest no pot substituir en cap cas la descripció clara de la proposta en el cos de la mateixa. Els adjunts serviran per argumentar, justificar o complementar la proposta feta.


Àmbits temàtics de les propostes

Els àmbits temàtics als que poden fer referència les propostes són els mateixos que es debatran a les sessions deliberatives i cal indicar en quin fa incidència cada proposta:

1.Desenvolupament: priorització sectorial i geogràfica

2.Educació per al desenvolupament

3.Acció Humanitària

4.Reptes globals del desenvolupament

5.Governança del sistema: articulació i participació dels actors

6.1. Agents, aliances clau i instruments: Aportacions dels actors de la demarcació de Lleida

6.2. Agents, aliances clau i instruments: Aportacions dels actors de la demarcació de Girona

6.3. Agents, aliances clau i instruments: Aportacions dels actors de la demarcació de Tarragona

6.4. Agents, aliances clau i instruments: Aportacions dels actors de la demarcació de Barcelona

7.Incorporació de la perspectiva decolonial i el lideratge d'actors del Sud Global

8. Una cooperació basada en la recerca i el coneixement 

654 propuestas

El siguiente formulario filtra los resultados de búsqueda dinámicamente cuando se cambian las condiciones de búsqueda.

Estado
Categoría
Origen
Resultados por página:
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Analitzar els mecanismes que s'utilitzen per fer cooperació i adaptar-los per tal que es puguin...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Mobilització social (posar-la en el centre)
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Cosmovisió (medicina tradicional + medicina científica).
Aceptadas
Incloure formacions sobre cóm es comptabilitza el 0,7%; a vegades costa saber com es calcula el...
Aceptadas
En termes educatius, treballar conjuntament amb les pròpies institucions educatives dels països...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Formació sobre els criteris administratius de tramitació i justificació de les subvencions.
En evaluación
Violència de gènere i violència masclista
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
En evaluación
Implementació del Fons Cistella
Aceptadas
No es pot tractar a les universitats com si fossin ONG's.
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Tenir un enfocament de localització, fomentant i reconeixent les prioritats i capacitats locals.
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Focalitzar en crisis de llarga durada, conflictes enquistats, oblidats, focalitzant alhora en...
Aceptadas
Afavorir la creació de convocatòries creuades, per exemple, entre ACCD/Recerca o...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Tenir en compte la mirada de cada territori en les polítiques de cooperació impulsades per la...
Aceptadas
Dret a l'interès superior de l'infant (best interests)
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Economies transformadores, altres economies (del bé comú, circular...)
Aceptadas
Potenciar la modalitat de treball horitzontal, amb una participació activa dels tècnics i...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Relació entre canvi climàtic i migracions. Recerca: conseqüències canvi climàtic i migracions
En evaluación
Educació per a la ciutadania global. Es considera que és millor buscar noms estàndards a nivell...
Aceptadas
Educació formal vinculada als nous currículums escolars
Aceptadas
Coherència de polítiques, i treballar aquest tema amb universitats, empreses i altres...
Aceptadas
Superar l'ajuda econòmica al desenvolupament i treballar per una cooperació de banda ampla,...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Capacitació i formació a persones tècniques dels ajuntaments per explicar i entendre la...
Aceptadas
Compartir responsabilitats. Codecisió, coresponsabilització a l'hora de decidir on van els...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Parlar de justícia de gènere, no només de dret de les dones, des la perspectiva interseccional i...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
S'hauria de revisar el decret dels òrgans consultius, doncs en el moment que accedeixes a la...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Desenvolupar una escolta activa cap al teixit social que permeti identificar les diferents...
Aceptadas
Potenciar la reflexió sobre els impactes globals i empoderar per a l'acció
Aceptadas
Posar el focus en l’enfocament basat en Drets Humans. Amb aquest punt de partida clar ens podem...
En evaluación
Desenvolupar indicadors d'eficàcia cultural per avaluar les campanyes de sensibilització.
Aceptadas
Obrir la mirada fora, cap a projectes de la Unió Europea, doncs poden ser uns fons amb una...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Haurien de ser aportacions de llarga durada, amb entitats locals que tinguin un impacte real.
Aceptadas
Hi ha problemes amb la justificació (excés de burocràcia). Caldria una simplificació i...
Aceptadas
Transversalitat entre gènere i drets humans, treballant amb actors més transversals la governança...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Diferenciar entre entitats tecnificades o no (amb personal amb contracte o sense, només...
Aceptadas
Recollir informació de la cooperació que es fa als territoris.
Aceptadas
Impulsar una cooperació universitària de qualitat i reglada; per exemple, impulsar...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
Aceptadas
Cal una coherència de polítiques. S'hauria de parlar del model d'acció exterior i del problema...
  • Creado el
    03/10/2022
  • Número de comentarios: 0
En evaluación
Educació per futurs alternatius. El futur ha de ser diferent a l'actual per garantir-ne la seva...