" class="part-icon-bars">

Procés participatiu del Pla Europa

#PlaEuropa Contribució ciutadana al llibre blanc que servirà per guiar les futures accions del Govern a Europa

Phase 4 of 4
Redacció del llibre blanc 01/04/2019 - 26/05/2019
Process phases

Changes at "Renda bàsica incondicional (fòrum en línia fins el 3 de març)"

Description (Català)

  • -

    abcd

  • +

    Pregunta: La Renda bàsica incondicional: una manera eficient de combatre la pobresa i desigualtat, o un instrument per desmantellar l’estat del benestar?

    Objectius:

    1. Reflexionar sobre la dimensió política de la renda bàsica incondicional, la seva incidència sobre la pobresa així com la desigualtat, i les raons oposades de la dreta i l’esquerra per recolzar aquest esquema.
    2. Reflexionar sobre si una RB a nivell europeu facilitaria la integració europea.


    Paraules claus: Renda Bàsica Incondicional, societat/estat del benestar, ocupació, atur, pensions, accés al treball, educació, igualtat d’oportunitats, salut, igualtat de gènere, sostre de vidre, bretxa salarial, conciliació laboral, pobresa, escoles bressol, entre d’altres.


  • -<p>abcd</p>
  • +<p><strong><em>Pregunta: </em>La Renda bàsica incondicional: una manera eficient de combatre la pobresa i desigualtat, o un instrument per desmantellar l’estat del benestar?</strong></p><p><strong><em>Objectius:</em></strong> </p><ol><li>Reflexionar sobre la dimensió política de la renda bàsica incondicional, la seva incidència sobre la pobresa així com la desigualtat, i les raons oposades de la dreta i l’esquerra per recolzar aquest esquema. </li><li>Reflexionar sobre si una RB a nivell europeu facilitaria la integració europea.</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>Renda Bàsica Incondicional, societat/estat del benestar, ocupació, atur, pensions, accés al treball, educació, igualtat d’oportunitats, salut, igualtat de gènere, sostre de vidre, bretxa salarial, conciliació laboral, pobresa, escoles bressol, entre d’altres.</p><p><br></p>
Deletions
  • -

    abcd

  • Reflexionar sobre si una RB a nivell europeu facilitaria la integració europea.

  • Paraules claus: Renda Bàsica Incondicional, societat/estat del benestar, ocupació, atur, pensions, accés al treball, educació, igualtat d’oportunitats, salut, igualtat de gènere, sostre de vidre, bretxa salarial, conciliació laboral, pobresa, escoles bressol, entre d’altres.


Additions
  • +

    Pregunta: La Renda bàsica incondicional: una manera eficient de combatre la pobresa i desigualtat, o un instrument per desmantellar l’estat del benestar?

    Objectius:

    1. Reflexionar sobre la dimensió política de la renda bàsica incondicional, la seva incidència sobre la pobresa així com la desigualtat, i les raons oposades de la dreta i l’esquerra per recolzar aquest esquema.
    2. Reflexionar sobre si una RB a nivell europeu facilitaria la integració europea.


    Paraules claus: Renda Bàsica Incondicional, societat/estat del benestar, ocupació, atur, pensions, accés al treball, educació, igualtat d’oportunitats, salut, igualtat de gènere, sostre de vidre, bretxa salarial, conciliació laboral, pobresa, escoles bressol, entre d’altres.


Deletions
  • -<p>abcd</p>
Additions
  • +<p><strong><em>Pregunta: </em>La Renda bàsica incondicional: una manera eficient de combatre la pobresa i desigualtat, o un instrument per desmantellar l’estat del benestar?</strong></p><p><strong><em>Objectius:</em></strong> </p><ol><li>Reflexionar sobre la dimensió política de la renda bàsica incondicional, la seva incidència sobre la pobresa així com la desigualtat, i les raons oposades de la dreta i l’esquerra per recolzar aquest esquema. </li><li>Reflexionar sobre si una RB a nivell europeu facilitaria la integració europea.</li></ol><p><br></p><p><strong><em>Paraules claus</em></strong><em>: </em>Renda Bàsica Incondicional, societat/estat del benestar, ocupació, atur, pensions, accés al treball, educació, igualtat d’oportunitats, salut, igualtat de gènere, sostre de vidre, bretxa salarial, conciliació laboral, pobresa, escoles bressol, entre d’altres.</p><p><br></p>

Information updates (Català)

  • -

    abcd

  • -<p>abcd</p>
Deletions
  • -

    abcd

Additions
Deletions
  • -<p>abcd</p>
Additions

Instructions to participate (Català)

  • -

    abcd

  • +

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant una setmana i mitja.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa. 


  • -<p>abcd</p>
  • +<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del fòrum en línia durant una setmana i mitja. </li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
Deletions
  • -

    abcd

  • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
  • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant una setmana i mitja.
  • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa. 


Additions
  • +

    Els webinars funcionaran de la següent manera:

    • Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.
    • Celebració del webinar, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.
    • Participació al webinar a través del fòrum en línia durant una setmana i mitja.
    • Paral·lelament, es poden fer comentaris dels webinars a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa. 


Deletions
  • -<p>abcd</p>
Additions
  • +<p>Els <em>webinars</em> funcionaran de la següent manera:</p><ul><li>Consulta dels documents marc prèviament al debat en línia.</li><li>Celebració del <em>webinar</em>, amb la possibilitat de visualitzar-lo a posteriori a l’apartat de corresponent.</li><li>Participació al <em>webinar</em> a través del fòrum en línia durant una setmana i mitja. </li><li>Paral·lelament, es poden fer comentaris dels <em>webinars</em> a través de Twitter amb l’etiqueta #PlaEuropa.&nbsp;</li></ul><p><br></p>
Version number 2 out of 32 Show all versions Go back to debate
Version author
Avatar: Claudia Puigderrajols Claudia Puigderrajols
Version created at 14/01/2019 12:50