Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Parlem de pressupostos

#ParlemPressupostos Prova pilot interna sobre participació en política pressupostària

Fase 3 de 3
Retorn 22/07/2023 - 30/11/2023
Fases del procés

Canvis a "Impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica (CO2) "

Mode de vista de comparació:

Cos

  • -["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.

    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
  • +["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.


    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
  • -["<p> <strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p> Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p> </p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p> Recomanacions</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p><p> </p><p> </p>", "", ""]
  • +["<p><strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p>Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p><br></p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p>Recomanacions</p><p>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p>", "", ""]
Esborrats
  • -["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.

    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
Addicions
  • +["

    PE3.CO2.M10

    Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica

    1.    És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.

    2.    Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.


    PE3.CO2.R

    Recomanacions

    1.    Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.

    2.    Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.

    ", "", ""]
Esborrats
  • -["<p> <strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p> Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p> </p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p> Recomanacions</p><p> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic. </p><p> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p><p> </p><p> </p>", "", ""]
Addicions
  • +["<p><strong>PE3.CO2.M10</strong></p><p>Mesura 10: Duplicar l’actual impost sobre les emissions de diòxid de carboni dels vehicles de tracció mecànica</p><p>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;És un tema de consciència de sostenibilitat i permet anar en consonància amb les polítiques europees. El benefici és important (51,2 milions d’euros) i té un baix impacte pel contribuent 34 euros.</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Algunes persones descarten la mesura perquè consideren que s’hauria de tenir en compte el nivell de rendes de les persones afectades.</p><p><br></p><p><strong>PE3.CO2.R</strong></p><p>Recomanacions</p><p>1.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Destinar aquest import per cobrir les despeses relacionades a l’ús dels vehicles i que afecten el canvi climàtic, com poden ser millorar la qualitat de l’aire, invertir en salut o millorar el transport públic.</p><p>2.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Se suggereix que per assumir objectius mediambientals s’actuï sobre les ineficiències dels motors de combustible i fer plans Renove per afavorir l’electrificació del parc mòbil.</p>", "", ""]
Autoria de la versió
Avatar: Suport a la dinamització Suport a la dinamització
Versió creada el 21/07/2023 13:21

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes