Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu per a l'elaboració de la Llei del patrimoni cultural

#patrimonicultural Actualització i millora del règim de protecció i conservació del patrimoni cultural català

Fase 2 de 3
Deliberativa 14/10/2024 - 28/11/2024
Fases del proceso

Cambios en "Reptes del patrimoni"

Comparar el modo de visualización:

Título

  • +{"ca"=>"Reptes del patrimoni"}
  • +{"ca"=>"Reptes del patrimoni"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Reptes del patrimoni"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Reptes del patrimoni"}

Cuerpo

  • +["

    Cal veure el patrimoni com un valor afegit i com una cosa positiva. Per això cal sensibilitzar. Qui ho coneix, s'ho estima i en té cura per les generacions futures.

    No podem només legislar i protegir sense una política de pedagogia, sensibilització i de forment que ho acompanyi perquè sinó només es veu com una càrrega i la gent només busca maneres de saltar-se la llei.

    És vital fer entrar el patrimoni a les escoles com a eina d'arrelament, d'identitat, de sociabilització i de integració.

    "]
  • +["<p>Cal veure el patrimoni com un valor afegit i com una cosa positiva. Per això cal sensibilitzar. Qui ho coneix, s'ho estima i en té cura per les generacions futures.</p><p>No podem només legislar i protegir sense una política de pedagogia, sensibilització i de forment que ho acompanyi perquè sinó només es veu com una càrrega i la gent només busca maneres de saltar-se la llei.</p><p>És vital fer entrar el patrimoni a les escoles com a eina d'arrelament, d'identitat, de sociabilització i de integració.</p>"]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Cal veure el patrimoni com un valor afegit i com una cosa positiva. Per això cal sensibilitzar. Qui ho coneix, s'ho estima i en té cura per les generacions futures.

    No podem només legislar i protegir sense una política de pedagogia, sensibilització i de forment que ho acompanyi perquè sinó només es veu com una càrrega i la gent només busca maneres de saltar-se la llei.

    És vital fer entrar el patrimoni a les escoles com a eina d'arrelament, d'identitat, de sociabilització i de integració.

    "]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Cal veure el patrimoni com un valor afegit i com una cosa positiva. Per això cal sensibilitzar. Qui ho coneix, s'ho estima i en té cura per les generacions futures.</p><p>No podem només legislar i protegir sense una política de pedagogia, sensibilització i de forment que ho acompanyi perquè sinó només es veu com una càrrega i la gent només busca maneres de saltar-se la llei.</p><p>És vital fer entrar el patrimoni a les escoles com a eina d'arrelament, d'identitat, de sociabilització i de integració.</p>"]
Autoría de la versión
Avatar: Anna Rovira Anna Rovira
Versión creada el 22/10/2024 13:29

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies