" class="part-icon-bars">

Pressupostos participatius i tercer sector ambiental

Procés per decidir com enfortir les entitats ambientals catalanes al 2019 i promoure la implicació de la ciutadania amb la natura

Fase 6 de 6
Execució de les accions pendents de realitzar 20/01/2020 - 31/12/2020
Fases del procés

Regles de votació

  • Assigna com a mínim 7.500 € als projectes que vulguis i vota segons les teves preferències per a definir el pressupost.
Pressupost total 75.000 €
0%
0%
Assignat: 0 €

Projectes a votació

Pressupost excedit

Aquest projecte sobrepassa el pressupost màxim i no es pot afegir. Si ho desitges, pots eliminar un projecte ja seleccionat per afegir aquest o votar d'acord amb les teves preferències.

Confirmar vot

Aquests són els projectes que has seleccionat per formar part del pressupost.

Si canvies d'opinió, pots modificar el teu vot més tard.

Elaboració d'un estudi sobre el perfil professional de l'educador ambiental i del guia de natura (perfil, funcions i competències)

Pressupost 14.500 €
Referència: II-PROJ-2019-02-8

Compartir l'enllaç:

El projecte proposat pretén fer un primer pas definint quin és el perfil professional de la professional dedicada a l’educació ambiental i al guiatge de natura, i tenint en compte les seves funcions, identificar quines són les competències claus que es requereixen per desenvolupar les seves tasques amb èxit.

Tots els temes relacionats amb el medi ambient, preocupen a la societat, organitzacions i ens públics. Per aquest motiu és necessari que tinguem a persones preparades i formades per poder portar a terme projectes d'educació ambiental, professionals excel·lents en aquest sector.

Les preguntes que ens fem són: què és necessari per ser una professional excel·lent en el sector del medi ambient i sostenibilitat que es dedica a l’educació ambiental i guiatge de natura? Quines són les competències claus d’aquestes professionals?

Actualment, hi ha un buit en l'educació i formació d'aquest àmbit, així com en la definició d'aquests coneixements i quins serien els plans de desenvolupament i/o formatius per assolir aquestes competències. Necessitem que el futur col·lectiu professional de l'educació ambiental sigui capaç de portar a terme les seves tasques amb tots els coneixements necessaris.