" class="part-icon-bars">

Presupuestos participativos y tercer sector ambiental

Proceso para decidir como fortalecer a las entidades ambientales catalanas en el 2019 y promover la implicación de la ciudadanía con la naturaleza

Fase 6 de 6
Execució de les accions pendents de realitzar 20/01/2020 - 31/12/2020
Fases del proceso

Reglas de presupuesto

  • Selecciona al menos 7.500 € proyectos que quieras y vota de acuerdo a tus preferencias para definir el presupuesto.
Presupuesto total 75.000 €
0%
0%
Asignado: 0 €

Presupuestos

Presupuesto excedido

Este proyecto sobrepasa el presupuesto máximo y no se puede añadir. Si lo deseas, puedes eliminar un proyecto que ya hayas seleccionado, o votar de acuerdo a tus preferencias.

Confirmar voto

Estos son los proyectos que has elegido para formar parte del presupuesto.

Si cambias de opinión, puedes cambiar tu voto más tarde.

Elaboració d'un estudi sobre el perfil professional de l'educador ambiental i del guia de natura (perfil, funcions i competències)

Presupuesto 14.500 €
Referencia: II-PROJ-2019-02-8

Compartir enlace:

El projecte proposat pretén fer un primer pas definint quin és el perfil professional de la professional dedicada a l’educació ambiental i al guiatge de natura, i tenint en compte les seves funcions, identificar quines són les competències claus que es requereixen per desenvolupar les seves tasques amb èxit.

Tots els temes relacionats amb el medi ambient, preocupen a la societat, organitzacions i ens públics. Per aquest motiu és necessari que tinguem a persones preparades i formades per poder portar a terme projectes d'educació ambiental, professionals excel·lents en aquest sector.

Les preguntes que ens fem són: què és necessari per ser una professional excel·lent en el sector del medi ambient i sostenibilitat que es dedica a l’educació ambiental i guiatge de natura? Quines són les competències claus d’aquestes professionals?

Actualment, hi ha un buit en l'educació i formació d'aquest àmbit, així com en la definició d'aquests coneixements i quins serien els plans de desenvolupament i/o formatius per assolir aquestes competències. Necessitem que el futur col·lectiu professional de l'educació ambiental sigui capaç de portar a terme les seves tasques amb tots els coneixements necessaris.