Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Mobilitat

Avatar: Anna Anna
És important que hi hagi una planificació dels transports i de la mobilitat millor del que ara hi ha. Les millores a fer són moltes i variades. No arriba l'autocar a molts pobles de Catalunya de manera que concordi amb la majoria d'horaris laborals. En moltes poblacions només se'n por sortir o excedir-hi abans de les 8:00 o de les 9:00 amb vehicle particular, solucionar-ho no és ni fàcil, ni ràpid, però sí que en l'àmbit dels trens es podria fer una millora molt gran. És indispensable que el servei de trens entre la frontera de França i l'extrem sud de Catalunya, funcioni les 24 hores del dia, no com ara que hi ha unes quantes hores nocturnes sense servei. Molta gent agafa el tren convencional per anar a treballar i més l'agafaria si n'hi hagués durant la nit. Mentre que a cada estació passés 1 sol tren per hora entre les 23:00 i les 6:00 seria suficient. El tren és un servei públic i a també incentivaria que més gent anés a Barcelona al teatre i a altres espectacles culturals perquè podrien fer-ho sense utilitzar el cotxe particular. En l'àmbit del transport urbà, és imprescindible que els preus es redueixin. El preu del metro de Barcelona és insultant. 1 euro per trajecte (sense descomptes) seria el normal, amb gratuïtat pels nens i joves de fins a 16 anys almenys en els dies escolars i amb una tarifa més baixa (posem 0,50 cèntims) els festius i amb bonificacions que encara abaratissin més el servei pels usuaris habituals. Aquestes tarifes també s'haurien d'aplicar a tots els busos urbans de les poblacions catalanes que en tenen i l'ús del transport públic pujaria en picat.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir