Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Mobilitat

Avatar: XAVIER XAVIER
Jo crec que el primer seria recollir en una macroenquesta quines són les necessitats de les persones en quan a mobilitat, separant 3 àmbits: zones amb alta densitat de població, zones amb baixa i resta de zones. Les infraestructures i transports públics són bàsics i em sembla que de vegades es vol començar la casa per la taulada. Es demana a les persones que modifiquin la seva mobilitat, apostant pel transport públic, quan moltes vegades els és impossible o molt difícil. Per exemple, si es treballa en polígons industrials, caldria oferir ( d´acord amb la demanda ) un servei d´autobusos ecològics, amb preus assequibles. Si no donem solucions a les persones, no és just demanar canvis que els suposin en molts casos duplicar el temps de trajecte en els seus desplaçaments. Sembla que en determinades àrees es tracta més de prohibir que de fomentar.

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir