Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
M’interessa especialment l’horari dels nostres joves.
Sabem científicament que dinar tard no és bo per a la salut dels nostres joves. Per què potenciem des de les institucions que es dini tard? És fàcil, que dinin d’hora.
Sabem científicament que cada dues hores els nostres alumnes haurien de fer un descans. Per què potenciem des de les institucions una jornada compactada amb un sol descans que «obliga» a fer 3 hores seguides. És fàcil, fem cada dues hores un descans.
Sembla lògic agrupar aquestes 2 idees, oi? Fem un primer blog de treball, descansem, fem un segon blog de treball, dinem i descansem i fem un tercer blog de treball.
Els joves adolescents han de dormir 9 hores diuen els entesos. I sabem que és bo que les famílies tinguin una estona de temps de qualitat familiar si pot ser diari. Per què quan les coses es posen més complicades (adolescència) la societat empeny a que aquest temps desaparegui amb horaris intempestuosos per als joves de les activitats extraescolars?
Al mateix temps valorem també que els joves tinguin una estona cada tarda per poder organitzar-se i treballar si així ho desitgen. Això implica que l’horari escolar no s’allargui en excés.
Així, doncs, una possible proposta podria ser aquesta:
7 Joves s’aixequen
8-10 Primera franja de treball
10:05-10:35 Descans
10:40-12:40 Segona franja de treball
12:45-13:55 Dinar
14-16 Tercera franja de treball
Descans
17 a 19 Quarta franja de treball. O és temps que treballen a casa o és temps d’extraescolars voluntàries
19 a 22 Temps personal i familiar
22 a 7 Dormir
Finalment, els períodes lectius homogenis i una redistribució de les vacances em semblen idees lògiques. Ho estan fent en d’altres comunitats autònomes espanyoles. Em sembla una bona idea treballar per bimestres i fer un descans d’una setmana després de cada. Les vacances d’estiu que per als alumnes a la pràctica són més de 2.5 mesos són massa llargues a tots els nivells.
Les escoles no haurien de ser centres d’estudis, sinó més aviat centres d’aprenentatge i, encara més, comunitats educatives amb tot el que això significa. Si acceptem això, els horaris d’apertura són molt amplis, hi ha moviment sempre i no es tracta d’anar a l’escola a fitxar i marxar. Es poden incloure les activitats extraescolars, tallers, jocs, etc en el centre escolar perquè allà anem a créixer, a viure i no a estudiar i ja està. No ens importa tant quanta estona estem a l’escola sinó què fem quan estem dins.
Un apunt final, amb propostes una mica transgressores. Sentint una conferència del David Bueno sobre neuroeducació ell ho tenia clar. Els biorit
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"M’interessa especialment l’horari dels nostres joves. \r\n\r\nSabem científicament que dinar tard no és bo per a la salut dels nostres joves. Per què potenciem des de les institucions que es dini tard? És fàcil, que dinin d’hora.\r\nSabem científicament que cada dues hores els nostres alumnes haurien de fer un descans. Per què potenciem des de les institucions una jornada compactada amb un sol descans que «obliga» a fer 3 hores seguides. És fàcil, fem cada dues hores un descans. \r\nSembla lògic agrupar aquestes 2 idees, oi? Fem un primer blog de treball, descansem, fem un segon blog de treball, dinem i descansem i fem un tercer blog de treball.\r\n\r\nEls joves adolescents han de dormir 9 hores diuen els entesos. I sabem que és bo que les famílies tinguin una estona de temps de qualitat familiar si pot ser diari. Per què quan les coses es posen més complicades (adolescència) la societat empeny a que aquest temps desaparegui amb horaris intempestuosos per als joves de les activitats extraescolars? \r\nAl mateix temps valorem també que els joves tinguin una estona cada tarda per poder organitzar-se i treballar si així ho desitgen. Això implica que l’horari escolar no s’allargui en excés. \r\nAixí, doncs, una possible proposta podria ser aquesta:\r\n\r\n7 Joves s’aixequen \r\n8-10 Primera franja de treball\r\n10:05-10:35 Descans \r\n10:40-12:40 Segona franja de treball\r\n12:45-13:55 Dinar\r\n14-16 Tercera franja de treball\r\nDescans\r\n17 a 19 Quarta franja de treball. O és temps que treballen a casa o és temps d’extraescolars voluntàries \r\n19 a 22 Temps personal i familiar\r\n22 a 7 Dormir \r\n\r\nFinalment, els períodes lectius homogenis i una redistribució de les vacances em semblen idees lògiques. Ho estan fent en d’altres comunitats autònomes espanyoles. Em sembla una bona idea treballar per bimestres i fer un descans d’una setmana després de cada. Les vacances d’estiu que per als alumnes a la pràctica són més de 2.5 mesos són massa llargues a tots els nivells.\r\n\r\nLes escoles no haurien de ser centres d’estudis, sinó més aviat centres d’aprenentatge i, encara més, comunitats educatives amb tot el que això significa. Si acceptem això, els horaris d’apertura són molt amplis, hi ha moviment sempre i no es tracta d’anar a l’escola a fitxar i marxar. Es poden incloure les activitats extraescolars, tallers, jocs, etc en el centre escolar perquè allà anem a créixer, a viure i no a estudiar i ja està. No ens importa tant quanta estona estem a l’escola sinó què fem quan estem dins.\r\n\r\nUn apunt final, amb propostes una mica transgressores. Sentint una conferència del David Bueno sobre neuroeducació ell ho tenia clar. Els biorit"},"title":{"ca":"Educació"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: