" class="part-icon-bars">

La reforma horaria y el papel de la Administración

La reforma horaria y el papel de la Administración

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

Educació

01/12/2016 01:00  
Crec que no és necessari fer 6 hores lectives diàries. Amb 4 ó 5 ben aprofitades seria millor. A tots els nivells educatius. Caldria regular també els horaris de les llars d'infants. Més horari d'obertura per tal de poder cobrir totes les necessitats (hi ha pares i mares que treballen a la tarda), però també més control en la quantitat d'hores. Un infants, en els seus primers anys necessita estar amb la família, i no 8 hores cada dia en una llar d'infants. Menys hores lectives també permetria als instituts aprofitar millor les aules, amb horaris de matins per l'ESO i de tardes per a Batxillerat i CF. No calen tenir tants instituts buits a la tarda. Al igual que les aules universitàries, més equitat en horaris de matins i tardes. I tots com a alumnes sabem que quan portes moltes hores el cervell ja no aprofita les classes. Però que no es faci classe no significa que la gent marxi de l'escola o l'institut, és pot utilitzar les hores amb extraescolars, amb reforç, amb signatures optatives, ....
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2016-12-74980

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74980/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/proces-reforma-horaria/f/2128/proposals/74980/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos