Pla territorial parcial del Penedès
PTP Penedès
Llistat d'adhesions
Empremta digital
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
42c985d6ba8f2a3b9f67672d18afd89d5f0e8a256257fcdfce949d3237df2f74
Origen:
{"body":{"ca":"Aquesta és la proposta del Pla? \r\nOn és l'eix mediterrani de mercaderies? Fareu passar els trens de mercaderies per l'eix de rodalies? o confieu el transport logístic tot als camions? \r\nQuina política, en vers el transport de mercaderies Euro-asiàtic, té el Departament?\r\nPreocupa participar en un debat on se'ns amaga informació.\r\nEns agradaria una explicació més detallada sobre el sistema ferroviari."},"title":{"ca":"Penedès, plataforma logística? "}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir:
Compartir l'enllaç:
Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:
<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79368/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ptppenedes/f/2902/proposals/79368/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Comentaris més votats
1 a favor (25.0%)
0 en contra (0.0%)
Cap comentari amb vots
11 comentaris
Si, 100 trens de mercaderies al dia per la linea de Rodalies, sembla incompatible amb millorar el servei deficient que tenim, i si elplacontempla que n'hi hauràn tants, vol dir que apostem per seguir amb la riuada de camions insostenibleque tenim ara, i apostem per fer zones de descans, plataformes logisticques i 4rt cinturons. Tot aixó es molt incoherent.
Conversa amb SBB
100 trens? Esteu dient que passin entre 60.000 i 200.000 tones al dia per ferrocarril. Ja estaria bé tanta mercaderia transportada d'una manera molt més sostenible. I fins que arribem, i ens anem adaptant progressivament, la capacitat actual de la línia permet assumir el del transport ferroviari de mercaderies. La terminal prevista al Logis Penedès, permetrà atraure empreses amb càrrega (i treball), augmentar la quota ferroviària en el transport i regular aquest tràfic
Conversa amb Dr. Ignasi Gómez-Belinchón
Es necesario seguir impulsando las plataformas logísticas de caracter multimodal, integrando diversos modos de transporte en una logistica hacia el shipper.
Estrategia Multimodal, multiproducto y multicliente.
Conversa amb Lluc
Multicrisi! Això és el qie ha portat fins ara el sector logistic!
Per posar un exemple, el sector logístic és el que ha respost a les necessitats de la pandèmia. Ha aportat més solucions que crisis
Solucions? No sé de que està parlant? D'Amazon, potser?
Algú li ha fet arribar les mascaretes que vostè porta, o el menjar als supermercats quan tot estava parat
Be aqui no parlem de que desapareixi elsector logístic,sino de que sigui l'unic sector que el Pla Territorial afavoreix. El PTVP no parla de com ajudar als petits productors o als autónoms (creant obradors compartits, vivers de empresa, etc..) no diu de on han d'anar els nous centres educatius,ni els centres de oci de natura o nocturns, ni tant sols de on han d'anar les centrals energètiqes. Ara, els polígons logistics, sí protetgimlos e imposemlos. Aquesta es la queixa.
Així afavorim, negocis basats en la logistica i globalització; necessaris però molt menys relevants ja que comporten destruccio de territori i llocs de treball.
Panifiquem per afavorir els que promouen circuits curts de proximitat i valor afegit arrelat localment.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...
A favor Si, 100 trens de mercaderies al dia per la linea de Rodalies, sembla incompatible amb millorar el servei deficient que tenim, i si elplacontempla que n'hi hauràn tants, vol dir que apostem per seguir amb la riuada de camions insostenibleque tenim ara, i apostem per fer zones de descans, plataformes logisticques i 4rt cinturons. Tot aixó es molt incoherent.