" class="part-icon-bars">

Modificació de ràtios de personal en residències de gent gran

Consulta pública prèvia Ordre BSF/ /2019, de modificació dels criteris funcionals de ratios de personal d'atenció directa nocturna i diürna i d'atenció indirecta a les residències de gent gran

Phase 3 of 3
Retorn 21/05/2019 - 05/07/2019
Process phases

43 proposals

The form below filters the search results dynamically when the search conditions are changed.

Status
Origin
Evaluating
Som una residència de 25 places i abans de fer una proposta d'aquestes característiques s'ha de...
Evaluating
L’increment de ràtios ha d’anar associat a una memòria econòmica que permeti avaluar l’impacte en...
  • Created at
    20/05/2019
  • 2
  • Comments count: 0
Evaluating
El sector residencial funciona des dels seus inicis a partir de la col·laboració público -...
  • Created at
    20/05/2019
  • 0
  • Comments count: 0
Evaluating
2. Considerem correcte que la ràtio de presència física d’auxiliars de gerontologia sigui d’un...
Evaluating
La regulació tan exhaustiva que pretén la iniciativa del personal d'atenció indirecta (bugaderia,...
Evaluating
Per quan una modificació de llei?
Quan ens decidirem a posar diners pel sector?
I...
Evaluating
Seria oportú que el full de ruta que estem treballant conjuntament, contemplés aquests aspectes,...
  • Created at
    20/05/2019
  • 1
  • Comments count: 0
Evaluating
Aquesta mesura afecta i molt a tots els centres de menys de 35 places, ja que caldrà incrementar...
Evaluating
4. Pel que fa a l’objectiu referit a l’atenció indirecta, compartim que la ràtio pot argumentar...
Evaluating
Creiem que la proposata es queda curta, però és un inici. Sol·licitem:
Equiparació de totes les...
Evaluating
Caldria preveure la possibilitat d'incloure normativament la tinença, entrada, etc. d'animals de...
Evaluating
Creieu que aquí és el lloc per parlar d'aquestes coses?
Trobem una falta de respecte quan avui...
Evaluating
És imprescindible que es tingui en compte el grau de dependència dels usuaris, i més encara, la...
Evaluating
Som conscients que estem debatin quan de temps necessita una persona gran per aixecar-se,...
Evaluating
Manifestem que la proposta de l’ordre no respon al que entenem hauria de ser el model de futur,...
  • Created at
    20/05/2019
  • 2
  • Comments count: 0
Evaluating
Manifestem el nostre desconcert i disconformitat amb aquesta ordre, en el context actual en què...
  • Created at
    20/05/2019
  • 2
  • Comments count: 0
Evaluating
Les seves famílies i els professionals que treballen en els esmentats centres. A més,...
Evaluating
A nivell de prevenció de riscos no es pot tolerar que quedi un gerocultor sol en el centre, per...
Evaluating
En tercer lloc, la modificació de la norma sobre els criteris funcionals de ràtios de personal...
Evaluating
3. La presència física continuada d’un mínim de 2 professionals durant les 24h del dia considerem...
Evaluating
Creiem també que és a partir d’un consens sectorial que cal poder fer front a les millores que...
  • Created at
    20/05/2019
  • 1
  • Comments count: 0
Evaluating
En primer lloc, volem manifestar Ia innecessarietat de canviar la normativa vigent en relació a...
Evaluating
En segon lloc, considerem que el pretès canvi vulnera el principi d’igualtat i de lliure...
Evaluating
Segons 20.3 Decret 176/2000 han d’haver 30h de director per 50 places, i son les hores proposades...
Evaluating
Que, al llarg dels anys, es pugui constatar per part dels centres que venim prestant serveis....
Evaluating
Entenem que NO CAL MODIFICAR LA NORMATIVA ACTUAL atès que els centres de menys de 35 usuaris, als...
Evaluating
Ja que la generalitat te el valor de crear una consulta de participació...
Perquè no assenta a...
Evaluating
Una proposta d'aquesta envergadura pel que fa a increment de costos de personal, s'ha de fer...
Evaluating
Quan es fa una proposta que, cas de dur-se a terme, comporta un augment de despesa, no es pot...
Evaluating
La patronal de residències UPIMIR manifestem la nostra total disconformitat sobre els motius, els...
Evaluating
També sol•licitem eliminar el pacte de baixada de ratis que es va produir, en que emparant-se en...
Evaluating
Crec que aquesta proposta seria poc viable a nivell economic per les residencies que som petites....
Evaluating
També es considera que la distribució uniforme i amb freqüència setmanal dels diversos...
Evaluating
Abans de continuar la tramitació s'hauria de fer un estudi econòmic per veure l'augment de...
  • Created at
    07/05/2019
  • 1
  • Comments count: 2
Evaluating
Caldria incloure en la normativa la possibilitat del personal contactable, personal de guàrdia,...
Evaluating
Per a tota la franja però la facturació no és equiparable. Això suposa un increment massa elevat...
Evaluating
La meva proposta és:
Que el personal dedicat a l'atenció directa (gerocultor/a) no hagi de fer...
Evaluating
Des d’ACRA tampoc no estem d’acord amb la proposta de ràtio que s’efectua en relació amb el...
Evaluating
1. L’ampliació de ràtio de personal d’atenció directa en una proporció persona / atès no inferior...
Evaluating
L'Associació Catalana de Recursos Assistencial ha entrat per registre al Departament de Treball,...
  • Created at
    20/05/2019
  • 82
  • Comments count: 1
Evaluating
Trobo una enquesta per modifica una normativa que es cert esta totalment obsoleta.
La meva...
Evaluating
ACRA està en desacord amb aquesta mesura (la qual, a més, considera del tot inaplicable) ja que...
  • Created at
    20/05/2019
  • 5
  • Comments count: 2
Evaluating
Aquesta mesura afecta a tot el sector privat, però no als centres col·laboradors, concertats o...
  • Created at
    20/05/2019
  • 18
  • Comments count: 0