Vés al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Mostra el text original Advertència: Pot ser que el contingut sigui traduït automàticament i no sigui 100% acurat.

Prepauses deth Collègi #Oficiau de Mètges de Barcelona (CoMB)

Consideracions deth Collègi de Mètges en relacion #damb era consulta publica prealabla ara elaboracion d'un projècte de #decrèt de modificacion d'eth #Decrèt 151/2017, de 17 d'octobre, #que s'establissen entà #eth es requisits e es gatges tecnicosanitàries comunes des centres e servicis sanitaris e es procediments entara sua autorizacion e registre.   Dempús deth COMB avaloram #fòrça #positivaments era iniciatiua d'elaboracion d'aguest projècte de #decrèt de modificacion d'eth #Decrèt 151/2017, de 17 d'octobre, #que s'establissen entà #eth es requisits e es gatges tecnicosanitàries comunes des centres e servicis sanitaris e es procediments entara sua autorizacion e registre, as efèctes de melhorar era eficacitat e eficiéncia des procediments relatius as autorizacions sanitàries qu'aguest regule, e tanben, era volontat de #consens e #dialòg per part deth Departament de Salut entà cridar a participar ara sua modificacion as agents implicadi. Se tracte d'ua modificacion de besonh e, #que sense dobte, licau èster un auanç #que #aportar ua major #seguretat juridica, tant pes interessadi afectadi per eth #Decrèt, pes madeishi centres sanitaris, #com peth Departament o pes madeishi Collègis #professionau #que orienten e aconselhen es #professionau implicadi. Des possibles solucions alternatives prepausades peth Departament, #compartir qu'era opcion a seguir mès efectiva ei era opcion normativa. En aguest sens, vos hèm a arribar #un observacions tot en tot demorar que poguen èster tengudes en compde e rebatudes ena redaccion deth Projècte de modificacion d'eth #Decrèt: 1. #Seguretat Juridica. 1.- Es centres sanitaris e consultes #medicau, dempús d'abans der inici deth procediment d'autorizacion administrativa, lescau poder conéisher toti es requisits e documentacion a #aportar, en foncion des caracteristiques concrètes de cada centre o consulta. Per açò, es requisits, que bèi uns ja s'#arrecuélher en #Decrèt, se se lescau completar, se licau hèr #damb un estrument reglat #normativaments, entà arténher era #seguretat juridica predicable en tot procediment. En tot cas, aguest estrument licau èster flexible, modificable e actualitzable, quan serà de besonh, mès tostemp #damb er aixopluc #minim normatiu. 2.- Ar efècte de dar #seguretat juridica as ciutadans e as #professionau sanitaris en relacion #damb era figura deth Responsable #Assistenciau, serie convenent: • Qu'en eth document de sollicitud de foncionament deth centre sanitari s'includisse un document de declaracion responsabla signada per eth #professionau designat peth cargue de Responsable #Assistenciau deth centre #damb es sues foncions e era corresponenta acceptacion deth cargue. • Que s'abilite un procediment mès #agil entà per'mor que se pogue comunicar es modificacions en cargue de Responsable #assistenciau des centres. • Que s'includisque era identitat d'eth #professionau #que ostenta eth cargue de Responsable #Assistenciau en registre public de centres autorizadi, identitat #que licau èster publica e accessibla. 3.- Possibilitat qu'eth Departament pogue exercir es sues foncions d'inspeccion, vigilància e contraròtle per çò qu'ei des centres non autorizadi qu'amien a tèrme ua activitat sanitària per part de persones sense titolacion sanitària o sense titolacion sanitària sufisenta, en tot méter en risc era salut des ciutadans. D'acòrd #damb er article 24 dera Lei 14/1986 de 25 d'#abriu, #Generau de Sanitat, es activitats publiques o privades que, #dirèctaments o #indirèctaments, poguen auer #conseqüéncia negatives entara salut, seràn sometudes pes #organ competents as limitacions de caractèr administratiu, d'acòrd #damb era nòrma basica. #Atau madeish, er article 26 abilite as autoritats sanitàries a adoptar es mesures #que considèren apertientes coma suspension dera activitat o barrament o #eth que se consideraràn sanitàriament justificades. En aguest sens, eth pròpri redigit d'eth #Decrèt #arrecuélher coma fin #primordiau er establiment des requisits #minim entara #seguretat e qualitat dera assisténcia prestada as ciutadans entà desvolopar en condicions de #seguretat e qualitat era activitat sanitària. E en capítol #V, referent ara inspeccion, vigilància e contraròtle des obligacions se preve qu'era Direccion #Generau competenta pòt ordenar era proïbicion d'activitats o clausure des centres o servicis sanitaris #que non compden #damb es preceptives autorizacions, atau coma era suspension deth sòn foncionament enquia que non s'esmenden es defèctes o se complisquen es requisits exigidi per arrasons de sanitat, higiene o #seguretat. En tot partir d'aguestes premisses, consideram que se licalerie includir en Projècte de modificacion d'eth #Decrèt era possibilitat qu'eth Departament podesse tanben actuar contra aqueri centres non autorizadi qu'amien a tèrme ua activitat sanitària per part de persones sense titolacion sanitària o sense titolacion sanitària sufisenta, en tot méter en risc era salut des ciutadans per arrasons de sanitat, higiene o #seguretat e que, en fòrça casi, hèn publicitat coma centres de medecina alternativa en tot indusir a error as ciutadans ena credença #que se tracte d'un centre #degudaments abilitat per aguestes practiques. En aguesti casi, eth Departament licalerie acordar es mesures cautelars apertientes e ath delà, se detectèsse era comission d'un possible delicte, hèr era corresponenta comunicacion as autoritats #judiciau. Ei a díder, dera madeisha manèra qu'eth Departament pòt barrar centres autorizadi a on non trabalhen #professionau sanitaris #degudaments titoladi peth servici #que se prèste, #damb mès arrason, poderie ordenar eth barrament cautelar de centres non autorizadi que realizen practiques sanitàries sense #personau non titolat o sense titolacion sanitària sufisenta. Era mesura cautelar de barraments ei d'efèctes immediats, a diferéncia des acòrds #que se poguen préner en sedença #judiciau de natura cautelar o condemnatòria #fòrça mès dilatada en temps, e #que sauvat de casi flagrants, non ei #tan #eficaç en relacion #damb es drets #que se pretenen protegir.   #B. Solucions adreçades a arténher ua major celeritat des accions. 1.- Consideram qu'eth procediment d'autorizacion des consultes #medicau o centres sanitaris #que non realizen procediments invasius o #minimaments invasius, se pòt simplificar en tot modificar eth document de sollicitud d'autorizacion per çò qu'ei dera declaracion responsabla #que ja s'i conten, a on s'includisque era declaracion de compliment de toti es requisits previsti pera nòrma, #que lescalerà èster acreditadi en tot #aportar era corresponenta documentacion, de sòrta que, un còp presentat, eth titular dera consulta o centre pogue iniciar era activitat #professionau de forma #provisionau, mentre non dispòse dera resolucion definitiva d'autorizacion, prealabla era inspeccion oportuna, s'ei eth cas. Cau ahíger, qu'eth projècte tecnic per çò qu'ei des installacions des centres o consultes an estat confeccionadi per un tecnician competent #degudaments col·legiat (arquitècte/a, enginhèr/a, arquitècte/a tecnician, enginhèr/a tecnician) #que aufrís ua aparència de veracitat juridica sufisenta entà començar era activitat deth centre o consulta, sense perjudici #que era administracion pogue realizar era comprovació que correspone. En cas #que ac considère de besonh. Ath delà ath delà, en cas des consultes #medicau, en vertut deth Convèni de collaboracion soscrita entre eth Departament e eth Conselh de Collègis de Mètges de Catalonha (CCMC), entara delegacion de determinades foncions d'autorizacion sanitària de consultes #medicau, dempús deth CCMC ja se verifique #prèviaments eth compliment des requeréncies des sollicituds d'autorizacions gerides en tot eméter eth corresponent informe tecnic non en tot restacar sus eth compliment des requisits #que s'establissen ara nòrma d'aplicacion, e sus era documentacion #aportar. Aguesta serie ua manèra d'evitar es dilacions des procediments, qu'era madeisha Administracion arreconeish ara memòria deth projècte, #damb independéncia des recorsi #que se poguen destinar. Ça que la, maugrat açò, dehòra convenent que, #damb aguesta fin, era Administracion tanben se dotèsse de mès recorsi en aguest encastre. Ath madeish temps, calerie includir en projècte de modificacion d'eth #Decrèt, ena mesura #que sigue possibla, es requeréncies #que lescalerie complir es consultes #medicau as efèctes qu'es #professionau sanitaris siguen coneixedors des sues obligacions e d'agilizar era tramitacion e assessorament per part des Collègis #Professionau. 2.- Per çò qu'ei dera rèsta de centres #que non amien a tèrme ua activitat #minimaments invasiva, se prepause er entratge d'Entitats Collaborairitzes dera Administracion (ECA) #damb era fin de verificacion e contraròtle des condicions e requeréncies #legau enes sollicituds d'autorizacion des centres sanitaris mès #complèx ar efècte de redusir es cargues administratives ath Departament e celeritat ena resolucion des expedients. 3.- Melhorar eth procediment intèrn de gestion dera autorizacion e establir critèris uniformes entara resolucion des expedients d'acòrd #damb es critèris #que s'establisquen peth Departament. 4.- #Alternatiuaments a tot er anterior, establir eth silenci positiu enes procediments dera autorizacion administrativa sanitària pes supòsits #que non se resòlve laguens des terminis establidi #tau e #com ja se hè en #aute comunitats.  Er article 24 dera Lei 39/2015, de 1 d'octobre, deth procediment administratiu comun des administracions publiques establís eth silenci positiu coma nòrma #generau enes procediments iniciadi a sollicitud der interessat lheuat deth supòsit qu'era resolucion estimatòria autregèsse drets contraris ar ordenament juridic o afectèsse er interès #generau. Aguesta modificacion redusirie era carga administrativa tant pes centres sanitaris #com entath Departament, s'evitarien es perjudicis economics #que patissen bèri centres sanitaris enes tramitacions #que s'alonguen en temps, en tot dar tanben ua #seguretat juridica as pacients.   Dra. Sònia Miravet Jiménez Secretari Deth Conselh de Govèrn
Comentari

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartís