Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia sobre el projecte d'ordre de desplegament del Decret de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte d’ordre referent a l’organització i el funcionament de les mesures i suports universals, addicionals i intensius establerts en el Decret 150/2017, de 17 d'octubre, de l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu inclusiu

Fase 2 de 2
Retorn 21/01/2023 - 21/03/2023
Fases del proceso
Ayuda

Son debates estructurados en torno a políticas públicas para incorporar las voces de la ciudadanía en las decisiones del Gobierno.

Puedes hacer tus aportaciones en línea, asistir a sesiones presenciales o consultar las aportaciones de otros participantes.

Cerrar la ayuda

Acerca de este proceso

Este proceso pertenece a Normativa

La consulta pública té per finalitat conèixer les valoracions i les propostes de la ciutadania i, en especial, de la comunitat educativa, quant al desplegament reglamentari de l’organització i el funcionament de les mesures i els suports universals, addicionals i intensius aplicables als i les alumnes, d’acord amb les capacitats, habilitats i necessitats específiques de suport educatiu individuals.


Objectius de la consulta

L’objectiu principal d'aquesta consulta és recollir aportacions sobre les accions i actuacions organitzades pels centres destinades a facilitar l'accés a l'aprenentatge i a la participació, a fi de permetre el progrés de tot l'alumnat, prevenir les dificultats de l'aprenentatge i assegurar un millor ajustament entre les capacitats de l'alumnat i el context educatiu. I també rebre aportacions referents als recursos personals, metodològics i materials —inclosos els tecnològics— i els ajuts contextuals i comunitaris que els centres utilitzen per aconseguir que les mesures planificades siguin efectives i funcionals, i contribueixin a assolir l'èxit educatiu de tot l’alumnat. 


Preguntes per orientar les aportacions

  • Quins aspectes ha de tenir en compte el centre o l’aula en l’organització i la implementació de les mesures i els suports?
  • Quin és el paper que ha de tenir cadascun dels agents de la comunitat educativa (docents, famílies, xarxes, alumnat, agents de l’àmbit educatiu...) en la implementació de les mesures i els suports i de quina manera l’ha d’exercir?
Quién participa La consulta és oberta a tothom, si bé hi ha un especial interès a recollir les aportacions de la comunitat educativa, i, específicament, de les famílies, les entitats i associacions que formen part de la Taula de Participació per a un Sistema Educatiu Inclusiu, i de les persones expertes en l’àmbit de l’educació inclusiva (universitats, sector de la recerca...).
Departamento Departamento de Educación
Unidad promotora Direcció General d’Educació Inclusiva
Dispone de retorno
Fecha de inicio 20 de diciembre de 2022
Fecha de finalización 21 de marzo de 2023
Referencia: II-PART-2022-12-550

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/sistema-inclusiu/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/sistema-inclusiu/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies