" class="part-icon-bars">

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés

22/07/2015 02:00  
La Administració electrònica ha de donar SEMPRE opció a les altres opcions de relacionar-se amb l'Administració. Mai hi ha en els webs TELÈFONS als que dirigir-se, o en tot cas, si hi ha telèfons són els genèrics (per exemple un 012 o similars) als que ningú truca perquè són DESESPERANTS i CARS. A no ser que el tràmit electrònic sigui molt fàcil i estructurat, s'acaba anant a la via presencial, en llocs allunyats i amb horaris de presencia i/o atenció MOLT LIMITATS, precisament en llocs "sensibles" com ATENCIÓ AL CONSUMIDOR (per exemple..).
Número d'adhesions0

Referència: II-PROP-2015-07-74602

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/f/2144/proposals/74602/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/f/2144/proposals/74602/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...