Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

La Generalitat de Catalunya —com la majoria de les administracions públiques del nostre entorn— ha dut a terme un esforç considerable durant els darrers quinze anys per tal d’integrar les tecnologies de la informació i la comunicació en les seves relacions amb els ciutadans.

Inicialment, l'afany es va centrar en la incorporació de les possibilitats que ofereix Internet, tant en la capacitat d'oferir informació actualitzada de forma genèrica a tota la població com dades específiques que afecten individualment a un ciutadà. Internet també ha permès que les administracions intercanviïn dades entre si automàticament de forma que els ciutadans, per acreditar un determinat requisit, no hagin d’aportar a una administració certificats emesos per una altra administració i, sobretot, que puguin iniciar i fer el seguiment de qualsevol procediment administratiu sense haver de desplaçar-se.

Posteriorment, amb l'aparició dels mòbils intel·ligents, les tabletes i les aplicacions mòbils, es van multiplicar les opcions per poder consultar dades o tramitar procediments administratius, fins i tot sense necessitat de cap ordinador.

Per poder disposar d’aquests sistemes de relació, la Generalitat de Catalunya s'ha dotat de les infraestructures tècniques, jurídiques i administratives adients, amb un grau d'implantació elevat, i vol assegurar una participació ciutadana continuada amb l’objectiu de garantir que en tot moment realment es cobreixen les necessitats de la ciutadania.

La informació recollida servirà per prioritzar l'evolució de les plataformes tecnològiques que dónen suport als tràmits electrònics.

Propostes Veure totes les propostes (3)

Ull amb l'escletxa digital i econòmica. Podem fer un ús massiu de la tecnologia, però no podem...
La Administració electrònica ha de donar SEMPRE opció a les altres opcions de relacionar-se amb...
Veure totes les propostes (3)
Departament Departament d'Empresa i Treball
Disposa de retorn No
Data de finalització 30 de Setembre de 2015
Referència: II-PART-2015-06-12

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

2

Participants

3

Propostes

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes