" class="part-icon-bars">

La tecnología como instrumento de relación con la Administración

La tecnología como instrumento de relación con la Administración

Fase 2 de 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Fases del proceso

22/07/2015 02:00  
La Administració electrònica ha de donar SEMPRE opció a les altres opcions de relacionar-se amb l'Administració. Mai hi ha en els webs TELÈFONS als que dirigir-se, o en tot cas, si hi ha telèfons són els genèrics (per exemple un 012 o similars) als que ningú truca perquè són DESESPERANTS i CARS. A no ser que el tràmit electrònic sigui molt fàcil i estructurat, s'acaba anant a la via presencial, en llocs allunyats i amb horaris de presencia i/o atenció MOLT LIMITATS, precisament en llocs "sensibles" com ATENCIÓ AL CONSUMIDOR (per exemple..).
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2015-07-74602

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/f/2144/proposals/74602/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/f/2144/proposals/74602/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...