Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

La tecnologia com a instrument de relació amb l'Administració

Phase 2 of 2
Fase final 29/11/2017 - 29/11/2017
Process phases
Help

They are spaces for dialogue between citizens and the Administration, where you can contribute your opinions, needs, proposals and expectations.

Increase your participation through the mechanisms available to you!

Close help

About this process

This process belongs to Regulation

La Generalitat de Catalunya —com la majoria de les administracions públiques del nostre entorn— ha dut a terme un esforç considerable durant els darrers quinze anys per tal d’integrar les tecnologies de la informació i la comunicació en les seves relacions amb els ciutadans.

Inicialment, l'afany es va centrar en la incorporació de les possibilitats que ofereix Internet, tant en la capacitat d'oferir informació actualitzada de forma genèrica a tota la població com dades específiques que afecten individualment a un ciutadà. Internet també ha permès que les administracions intercanviïn dades entre si automàticament de forma que els ciutadans, per acreditar un determinat requisit, no hagin d’aportar a una administració certificats emesos per una altra administració i, sobretot, que puguin iniciar i fer el seguiment de qualsevol procediment administratiu sense haver de desplaçar-se.

Posteriorment, amb l'aparició dels mòbils intel·ligents, les tabletes i les aplicacions mòbils, es van multiplicar les opcions per poder consultar dades o tramitar procediments administratius, fins i tot sense necessitat de cap ordinador.

Per poder disposar d’aquests sistemes de relació, la Generalitat de Catalunya s'ha dotat de les infraestructures tècniques, jurídiques i administratives adients, amb un grau d'implantació elevat, i vol assegurar una participació ciutadana continuada amb l’objectiu de garantir que en tot moment realment es cobreixen les necessitats de la ciutadania.

La informació recollida servirà per prioritzar l'evolució de les plataformes tecnològiques que dónen suport als tràmits electrònics.

Propostes See all proposals (3)

Ull amb l'escletxa digital i econòmica. Podem fer un ús massiu de la tecnologia, però no podem...
La Administració electrònica ha de donar SEMPRE opció a les altres opcions de relacionar-se amb...
See all proposals (3)
Department Departament d'Empresa i Treball
Has summary unit No
End date September 30, 2015
Reference: II-PART-2015-06-12

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/tecnologia-instrument-admnistracio/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Statistics

2

Participants

3

Proposals

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings