" class="part-icon-bars">

Vins Vinents – Debat i reflexió estratègica per al futur del sector de la vinya i el vi a Catalunya

#vinsvinents Espai de cocreació amb diferents agents per debatre els principals reptes del sector vitivinícola de Catalunya en el marc 2020 – 2030

Fase 3 de 3
Fase 3. Presentació proposta de conclusions i recomanacions 11/12/2020 - 11/01/2021
Fases del proceso

Enoturisme com a Estratègia Global de Territori

25/03/2020 16:40  
Com és un enoturista? Està implicat amb el món del vi? Segurament sí, però de vegades els seus acompanyants no, o no tant. Quan pensem en els turistes que ens visiten, encara que tinguin interès o amor pel vi, hem de ser conscients que també tindran altres interessos i voldran fer altres coses: des d'activitats més properes al vi, com la gastronomia, com aquelles que no tenen res a veure. A Catalunya tenim la sort de poder oferir moltes coses, cultura, patrimoni, muntanya, platja...bon clima.

Lista de adhesiones

Número de adhesiones4

Referencia: II-PROP-2020-03-78301
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/vinsvinents/f/2817/proposals/78301/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

1 a favor (50.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

Conversación con Isabel Ferran Batllo

Molt important considerar l Enoturisme com a activitat econòmica en sí, i no simplement com una via per vendre més vi. Enoturisme ha de parlar de paisatge, història, geologia, botànica, feines del camp en el moment de la visita, artesans de la zona, crear teixit territorial... Si aportem coneixements al visitant, tornarà en un altra moment de l any a veure la nostra activitat i evolució, i si no vol comprar vi, no serà umcao frustració, hem de vendre l'experiència, l educació... k intercanvi... i segmentar la proposta... nens, joves, parelles, grups de tastadors, aniversaris o celebracions... personalitzem... Catalunya, país de vins, va ser i és un bon lema... en tenim per tots els gustos. Fem pinya.

Totalment d'acord, m'ha agradat especialment el lema "fem pinya", gràcies pel comentari.

Cargando los comentarios ...