Saltar al contenido principal

Configuración de cookies

Utilizamos cookies para asegurar las funcionalidades básicas del sitio web y para mejorar tu experiencia en línea. Puedes configurar y aceptar el uso de las cookies, y modificar tus opciones de consentimiento en cualquier momento.

Esenciales

Preferencias

Analíticas y estadísticas

Marketing

Esta acta ha sido aprobada durante la última asemblea general del Consejo de personas usuarias.

Fomentar el consum de fruita de producció integrada de Catalunya (Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya)

Avatar: Secretaria del Comitè de Profit Secretaria del Comitè de Profit Aprobada

El Consell Català de la Producció Integrada (CCPI) realitza anualment una campanya de promoció del consum de fruita fresca en 35 establiments de Catalunya per posar en valor els aliments i donar a conèixer als consumidors els beneficis dels aliments produïts d’acord amb aquest sistema productiu. 

La campanya es realitza en dues etapes. La primera a l’estiu (juliol i agost), en què els cultius d’estiu com préssec, nectarina, paraguaià, cirera, etc. tenen més presència i la segona a l’hivern (octubre i novembre), en què la poma i la pera són les referències que es trobaran al mercat. 

La campanya en punt de venda s’acompanya d’una campanya de promoció en televisió amb la retransmissió de l’spot a TV3 i 8tv.

Responsable implementació: Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya

Altres agents implicats: CCPI/Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural (DACC)

Àmbit d'aplicació: llars

Indicadors de seguiment i resultats:

  • Nombre de tallers: varis

  • Nombre de campanyes: 2 a l’any

  • Nombre d’organitzacions participants: varis


Pressupost aproximat: -

Observacions: promoció de consum de fruita fresca a les escoles a través de consells comarcals

Comentario

Confirmar

Por favor, inicia la sesión

La contraseña es demasiado corta.

Compartir