En el cas que s’acabi implementat al Portal de la transparència allò esmentat en la proposta Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència, és a dir, poder participar-hi i fer-hi l’avaluació, tant en les preguntes obertes com en el qüestionari d’avaluació, el compromís és fer-ho amb un llenguatge planer i comprensible per a tothom. En aquest sentit, la Direcció General d’Atenció Ciutadana lidera i impulsa les polítiques d’accessibilitat web i de l’ús de llenguatge fàcil aplicables en la comunicació corporativa de la Generalitat de Catalunya.
El compromís és valorar les propostes, observacions i suggeriments que es puguin fer mitjançant el Portal de la transparència sobre l’avaluació de les obligacions de transparència, i donar-hi resposta. Això queda vinculat a la implementació d’aquesta funcionalitat al Portal segons el compromís indicat en la proposta Avaluació realitzada per persones no vinculades directament a la transparència.
Les respostes donades a la ciutadania poden ser genèriques o individualitzades, segons resulti més adient i es valori en cada cas.
Compartir