Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña
#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.
Introducció perspectiva dades
Des de l'OIAD voldríem fer la consideració que cal especificar més la dimensió d'ètica de la dada. Proposta:
2.3.b) Objectivitat, tractant els fets i BASANT LES DECISIONS EN dades amb independència de les valoracions o prejudicis personals.
3.1.3.a) [...] , anticipant-se de forma proactiva a les necessitats de les persones quan sigui possible.
3.1.3.e) [...], evitant la reiteració de tràmits i la petició de dades i documents de les quals l’Administració ja disposi.
Gràcies!
Lista de adhesiones
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
1 comentario
Gràcies per la teva aportació @IGC. Trobes que potser el que assenyales es podria englobar en els següents apartats de la proposta del Comitè? Objectivitat, imparcialitat i veracitat i Professionalitat i qualitat del tracte, del servei i del treball .
Entre totes enriquim el debat!
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...