Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
132 Objectivitat, imparcialitat i veracitat
Incloure mecanismes o vies per saber com pot afrontar, una persona funcionària, una situació en què se li encomana una tasca que no considera èticament correcte. Calen mecanismes per poder mostrar el propi desacord envers aquestes tasques. Es mencionen casos com normatives procedimentals o d’entrega de subvencions que són difícils de parar o canviar encara que es detecti que tenen elements discriminatoris, per exemple.
Trobades relacionades:
I Debat per videoconferència, 7 de maig de 2020
07 Maig 2020
12:00 - 14:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...