" class="part-icon-bars">

Proceso participativo sobre el Código ético del servicio público de Cataluña

#codieticserveipublic La ética al servicio de los servicios públicos de la Cataluña del s. XXI.

Fase 4 de 4
Retorno 01/06/2020 - 30/06/2020
Fases del proceso

322 Mecanismes de seguiment i avaluació

10/06/2020 16:34  
Fomentar que la ciutadania valori i avaluï els serveis públics, també en el marc de l’ètica, per tal de poder millorar. Caldria incloure mecanismes o aparells per mesurar l’experiència de la persona usuària després de rebre l’atenció. No obstant, cal anar en compte amb els mecanismes avaluadors, donat que les avaluacions són delicades i complicades i hi entren elements espuris que costa controlar.

Encuentros relacionados:

III Debate por videoconferencia, 27 de mayo de 2020
27 mayo 2020
18:00 - 21:00
Se trata de una sesión de debate en línea utilizando videoconferencia en que se quiere debatir sobre el Código ético del servicio público de Cataluña. La reunión no es presencial, y por tanto, no existe la dirección física. Hay que inscribirse previamente.
Enmendar Propuesta Mejora este propuesta modificando su title y body
Número de adhesiones0

Referencia: II-PROP-2020-06-78605
Versión 2 (de 2) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78605/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Es interessant mantenir el canal de comunicació amb la ciutadania obert i molt important tenir en compte les seves percepcions però, donar el poder d'avaluar potser es massa agosarat, ja que per fer una avaluació coherent i que sigui útil cal un mínim de formació en sensibilitat moral i conceptes concrets. Sense aquest mínim es pot caure en la recepció de queixes sense concreció ni utilitat per al objectiu de la millora de la coherència ètica.

Deja tu comentario

Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.

Cargando los comentarios ...