Information about the cookies used on the website
We use cookies on our website to improve the performance and content of the site. The cookies enable us to provide a more individual user experience and social media channels.
" class="part-icon-bars">

Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya

#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI

Phase 4 of 4
Retorn 01/06/2020 - 30/06/2020
Process phases

324 Mecanismes de seguiment i avaluació

10/06/2020 16:35  
Fomentar que la figura o equip referent del Codi Ètic en les diferents unitats de treball realitzi una avaluació de com s’està duent a terme la seva aplicació, recollint informació i casos pràctics, per tal de fomentar i facilitar que les persones treballadores apliquin el codi. Aquest equip també podria ser l’encarregat gestionar els problemes o conflictes que se’n derivin, inclús a través de mesures de correcció.

Related meetings:

III Debat per videoconferència, 27 de maig de 2020
27 May 2020
18:00 - 21:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.

List of Endorsements

Amend Proposal Improve this proposal by modifying its title and body
Endorsements count1

Reference: II-PROP-2020-06-78607
Version number 2 (of 2) see other versions

Share link:

Please paste this code in your page:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78607/embed.js?locale=en"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/CodiEticServeiPublicCAT/f/2786/proposals/78607/embed.html?locale=en" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Most voted comments

0 in favor (0%)

No comments with votes found

0 against (0%)

No comments with votes found

0 comments

Loading comments ...

Add your comment

Sign in with your account or sign up to add your comment.

Loading comments ...

You need to enable all cookies in order to see this content.

Change cookie settings