Procés participatiu sobre el Codi ètic del servei públic de Catalunya
#codieticserveipublic L'ética al servei del servei públic a la Catalunya del s. XXI
171 La valoració i motivació de les servidores públiques
Per tal d’afavorir que es presti un bon servei públic, basat en comportaments ètics, cal que les persones que formen el servei públic es sentin orgulloses de ser funcionaris o funcionàries, i per aconseguir-ho és essencial que estiguin ben tractades, es sentin valorades i estiguin motivades amb la feina que realitzen.
Trobades relacionades:
I Debat per videoconferència, 7 de maig de 2020
07 Maig 2020
12:00 - 14:00
Es tracta d'una sessió de debat en línia utilitzant videoconferència en que es vol debatre sobre el codi ètic del servei públic de Catalunya. La reunió no és presencial, i per tant, no existeix l'adreça física. Cal inscriure's prèviament.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...