Pàgina gencat amb dates i llocs de caces autoritzades pels ajuntaments
La nova llei hauria d'obligar a la generalitat de muntar una base de dades de caces previstes, que els ciutadans puguin consultar per internet i que els ajuntaments puguin actualitzar i on les entrades tinguin com a mínim els paràmetres obligatoris "municipi", "data de caça" i "lloc de caça" (com a camp de text lliure) i els paràmetres opcionals "hora inici", "hora fi", "qui caça" (nom d'associació o d'una persona del grup), "tipus de caça" (p.ex. batuda senglar).
La nova llei hauria de motivar els ajuntaments a actualitzar aquesta base de dades cada cop que autoritzin una caça.
Tècnicament, amb un formulari electrònic senzill, seria més a l'abast del personal d'ajuntaments que saber actualitzar la pàgina web municipal? Pels ciutadans seria més fàcil de consultar que buscar al lloc web de cada municipi.
La FEEC (federació excursionista de Catalunya) no ha pogut convèncer els caçadors de crear un punt d'informació unificat, segons he llegit a la seva revista.
Compartir