Información sobre las cookies utilizadas en la página web
Utilizamos cookies en nuestro sitio web para mejorar el rendimiento y el contenido del mismo. Las cookies nos permiten ofrecer una experiencia de usuario y unos contenidos más personalizados desde nuestros canales de redes sociales.
" class="part-icon-bars">

Proceso participativo del Pacto Nacional para la Sociedad del Conocimiento

#PNSC Coneixement ¡Creamos una generación de conocimiento colectivo!

Fase 1 de 1
Proceso participativo del PN@SC 30/07/2019 - 05/12/2019
Fases del proceso

Cambios en "Veguería de l'Alt Pirineu y la Vall d'Aran - Dimensión global del sistema del conocimiento"

Comparar el modo de visualización:

Descripción (Català)

  • -

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:

  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:


  • -<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p>
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p><p><br></p>
Supresiones
  • -

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:

Adiciones
  • +

    Educació continuada. Treballadors i empreses.

    Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.

    Governança de les universitats.

    Sistema de qualitat i coneixement

    Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.

    Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.

    Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).

    Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.

    Satisfacció i participació edels estudiants.

    Qualitat de la docència.

    Ocupabilitat dels estudiants.

    Les infraestructures universitàries.

    Accés a la recerca.

    Resultat de la sessió:


Supresiones
  • -<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p>
Adiciones
  • +<p>Educació continuada. Treballadors i empreses.</p><p>Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.</p><p>Governança de les universitats.</p><p>Sistema de qualitat i coneixement</p><p>Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.</p><p>Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.</p><p>Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).</p><p>Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.</p><p>Satisfacció i participació edels estudiants.</p><p>Qualitat de la docència.</p><p>Ocupabilitat dels estudiants.</p><p>Les infraestructures universitàries.</p><p>Accés a la recerca. </p><p><strong>Resultat de la sessió:</strong></p><p><br></p>
Número de versión 21 de 22 Mostrar todas las versiones Volver al encuentro
Autoría de la versión
Avatar: Manuel Gutiérrez Manuel Gutiérrez
Versión creada el 05/11/2019 15:41

Necesitas habilitar todas las cookies para ver este contenido.

Cambiar la configuración de cookies