Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Configuració de les galetes
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Tipus
Nom
Servei
Descripció
Galeta
_session_id
Aquesta pàgina web
Permet als llocs web recordar a la usuària dins d'un lloc web quan es mou entre pàgines web.
Galeta
decidim-consent
Aquesta pàgina web
Emmagatzema informació sobre les galetes permeses per la usuària en aquesta pàgina web.
Emmagatzematge local
pwaInstallPromptSeen
Aquesta pàgina web
Guarda l'estat si la notificació d'instal·lació de l'aplicació web progressiva (PWA) ja ha estat vista per la usuària.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Ostres! La teva xarxa està desconnectada. El que estàs veient és una versió prèvia de la pàgina desada a la memòria cau i que podria no estar actualitzada.
- Tant en l’àmbit de recerca pública com en l’àmbit privat de recerca R+D, es detecta una mancança de soft skills en el personal júnior, referides a: capacitat d’iniciativa, recerca independent de recursos per resoldre problemes, resistència davant l’estrès, capacitat d’esforç, etc. Els investigadors que arriben estan molt qualificats en un tema concret però tenen dificultats per pensar fora d’aquesta caixa (“think out of the box”).
- Per salvar aquest problema actual en l’àmbit de l’empresa, caldria crear un sistema d’incentius, amb calendari i valoració, per als tutors. Igual que hi ha incentius de vendes, seria necesssari que existeixin incentius per a la formació en aquest tipus d’habilitats.
- En l’àmbit de la recerca institucional, caldria reconèixer la formació en aquestes habilitats dins el sistema de valoració dels projectes competitius del sistema nacional de recerca. És a dir, caldria valorar la capacitat de construir equips i de transmetre’ls aquests coneixements.
- A tal efecte caldria incorporar formació obligatòria en soft skills, tant a sèniors com a júniors d’ambdós àmbits (recerca institucional i empresa).
- Ara bé, per a resoldre aquesta mancança com a societat, caldria introduir la formació en aquest tipus d’habilitats dins el sistema educatiu. Cal promoure un canvi cultural per generar actituds resolutives i resilients davant els problemes.
#Coneixement ##PNSC
Educació continuada. Treballadors i empreses.
Relacions entre les estructures de recerca del sistema de coneixement.
Governança de les universitats.
Sistema de qualitat i coneixement
Coneixement i cohesió territorial regions de coneixement.
Participació dels territoris en la definició de les necessitats en l’accés al coneixement i en la definició de polítiques d’R+D+i.
Definició, organització i funcions d’un ecosistema d’innovació territorial (EIT).
Desenvolupament d’unitats territorials de coneixement.
Satisfacció i participació edels estudiants.
Qualitat de la docència.
Ocupabilitat dels estudiants.
Les infraestructures universitàries.
Accés a la recerca.
Resultats de la sessió:
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Origen:{"body":{"ca":"- Tant en l’àmbit de recerca pública com en l’àmbit privat de recerca R+D, es detecta una mancança de soft skills en el personal júnior, referides a: capacitat d’iniciativa, recerca independent de recursos per resoldre problemes, resistència davant l’estrès, capacitat d’esforç, etc. Els investigadors que arriben estan molt qualificats en un tema concret però tenen dificultats per pensar fora d’aquesta caixa (“think out of the box”).\r\n- Per salvar aquest problema actual en l’àmbit de l’empresa, caldria crear un sistema d’incentius, amb calendari i valoració, per als tutors. Igual que hi ha incentius de vendes, seria necesssari que existeixin incentius per a la formació en aquest tipus d’habilitats. \r\n- En l’àmbit de la recerca institucional, caldria reconèixer la formació en aquestes habilitats dins el sistema de valoració dels projectes competitius del sistema nacional de recerca. És a dir, caldria valorar la capacitat de construir equips i de transmetre’ls aquests coneixements.\r\n- A tal efecte caldria incorporar formació obligatòria en soft skills, tant a sèniors com a júniors d’ambdós àmbits (recerca institucional i empresa).\r\n- Ara bé, per a resoldre aquesta mancança com a societat, caldria introduir la formació en aquest tipus d’habilitats dins el sistema educatiu. Cal promoure un canvi cultural per generar actituds resolutives i resilients davant els problemes.\ngid://participa/Decidim::Hashtag/13/_Coneixement #gid://participa/Decidim::Hashtag/14/_PNSC"},"title":{"ca":"Promoure la formació en “soft skills”, també en l’àmbit de l’R+D."}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.
Compartir: