Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Pla estratègic de millora de la compra pública

Procés participatiu del Pla estratègic de millora de la compra pública

Fase 2 de 2
Retorn 11/09/2020 - 10/11/2020
Fases del procés

Eix 2: P8. Com es pot millorar la valoració de les ofertes que presenten els licitadors per garantir la millor relació qualitat-preu?

10/09/2020 20:57  
Que s'utilitzin fórmules proporcionals alhora de fer les valoracions tant de la part econòmica com dels criteris tècnics i que aquests tinguin el mateix tractament de fórmula que la part econòmica, o sigui que si una oferta pot arribar a tenir una puntuació de 100 en la part econòmica també es pugui aconseguir un 100 en la part tècnica. No utilitzar ni puntuar criteris no vinculats a l'objecta del contracte No realitzar subastes

Llistat d'adhesions

Esmenar Proposta Milloreu aquest proposta modificant la seva title i body
Número d'adhesions1

Referència: II-PROP-2020-09-79307
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/Pla-estrategic-millora-compra-publica/f/2892/proposals/79307/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/Pla-estrategic-millora-compra-publica/f/2892/proposals/79307/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

0 a favor (0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0%)

Cap comentari amb vots

Carregant els comentaris ...

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes