Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

Canvis a "EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS."

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS."}
  • +{"ca"=>"EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS."}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"EduglobalSTEM: Incloure les competències per la sostenibilitat en l'educació dels ODS."}

Cos

  • +["S’haurien d’incloure explícitament referències a les competències per la sostenibilitat en l’educació pels objectius de desenvolupament sostenible, com les que s’estan treballant en el marc del grup de treball CATESCO i UPF basat en el treball de Rieckmann, M. et al de l'Universitat de Vechtra.: \nC. de pensament sistèmic\nC. anticipatoria\nC. normativa\nC. estratègica\nC.a interpersonal\nC. personal\nPensament crític\nC. integrada per a la resolució de problemes"]
  • +["S’haurien d’incloure explícitament referències a les competències per la sostenibilitat en l’educació pels objectius de desenvolupament sostenible, com les que s’estan treballant en el marc del grup de treball CATESCO i UPF basat en el treball de Rieckmann, M. et al de l'Universitat de Vechtra.: \nC. de pensament sistèmic\nC. anticipatoria\nC. normativa\nC. estratègica\nC.a interpersonal\nC. personal\nPensament crític\nC. integrada per a la resolució de problemes"]
Esborrats
Addicions
  • +["S’haurien d’incloure explícitament referències a les competències per la sostenibilitat en l’educació pels objectius de desenvolupament sostenible, com les que s’estan treballant en el marc del grup de treball CATESCO i UPF basat en el treball de Rieckmann, M. et al de l'Universitat de Vechtra.: \nC. de pensament sistèmic\nC. anticipatoria\nC. normativa\nC. estratègica\nC.a interpersonal\nC. personal\nPensament crític\nC. integrada per a la resolució de problemes"]
Esborrats
Addicions
  • +["S’haurien d’incloure explícitament referències a les competències per la sostenibilitat en l’educació pels objectius de desenvolupament sostenible, com les que s’estan treballant en el marc del grup de treball CATESCO i UPF basat en el treball de Rieckmann, M. et al de l'Universitat de Vechtra.: \nC. de pensament sistèmic\nC. anticipatoria\nC. normativa\nC. estratègica\nC.a interpersonal\nC. personal\nPensament crític\nC. integrada per a la resolució de problemes"]
Autoria de la versió
Avatar: EduglobalSTEM EduglobalSTEM
Versió creada el 04/12/2021 20:28

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes