Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

Canvis a "Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal"}
  • +{"ca"=>"Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal"}

Cos

  • +["En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa\nProposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari."]
  • +["En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa\nProposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari."]
Esborrats
Addicions
  • +["En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa\nProposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari."]
Esborrats
Addicions
  • +["En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa\nProposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari."]
Autoria de la versió
Avatar: Edualter Edualter
Versió creada el 05/12/2021 13:35

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes