Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto STEAM y Humanidades
Consulta pública sobre el proyecto de decreto de creación del Programa de Investigación, la Innovación pedagógica y la Formación del profesorado en el ámbito de las vocaciones científicas y tecnológicas, en ingeniería y matemáticas (STEAM) y las Humanidades
Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal
En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa
Proposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari.
Lista de adhesiones
y 3 personas más
(ver más)
(ver menos)
Reportar contenido inapropiado
Este contenido no es apropiado?
Detalles del comentario
Estás viendo un solo comentario
Ver todos los comentarios
Un altre enfocament indispensable per a transversalitzar una visió de gènere seria incorporar el treball de reflexió i concreció del grup de treball EcoFemiSTEAM del CRP de les Corts (Barcelona) que vénen construint una proposta que posa en valor el EcoFeminisme a l'aula
Cargando los comentarios ...