" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración del proyecto de decreto STEAM y Humanidades

Consulta pública sobre el proyecto de decreto de creación del Programa de Investigación, la Innovación pedagógica y la Formación del profesorado en el ámbito de las vocaciones científicas y tecnológicas, en ingeniería y matemáticas (STEAM) y las Humanidades

Fase 2 de 2
Retorno 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del proceso

Edualter: En la definició de finalitats, la perspectiva de gènere i transformadora ha de ser més desenvolupada i inclosa de manera transversal

05/12/2021 13:35  
En el text de referència s'esmenta la perspectiva de gènere, enriquidora i transformadora, però no es desenvolupa aquesta perspectiva ni quins elements han d'incloure's de manera transversal en la implementació del programa Proposem que per a tenir en compte aquesta perspectiva amb un enfocament de Justícia Global es plantegin els elements de referència clars i la tradició i reflexió pedagògica del feminisme, de l'enfocament ecosocial i comunitari.

Lista de adhesiones

12 Apoyos
Número de adhesiones6

Referencia: II-PROP-2021-12-83084
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83084/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/ProjSTEAM-Humanitats/f/3320/proposals/83084/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

0 a favor (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

Un altre enfocament indispensable per a transversalitzar una visió de gènere seria incorporar el treball de reflexió i concreció del grup de treball EcoFemiSTEAM del CRP de les Corts (Barcelona) que vénen construint una proposta que posa en valor el EcoFeminisme a l'aula

Cargando los comentarios ...