" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

Canvis a "Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Edualter: Identificar i proposar solucions a les deficiències estructurals del sistema educatiu per a l'aplicació del programa"}

Cos

  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Esborrats
Addicions
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Esborrats
Addicions
  • +["A l'incís k) dels objectius es planteja la construcció d'un model pedagògic i didàctic que permeti aconseguir els objectius del programa amb equitat, però sense aprofundir en les condicions de base del sistema educatiu. El programa pot ser un revulsiu per a identificar les deficiències estructurals que impedeixen l'aplicació extensiva d'aquests programes d'innovació en escoles i instituts d'alta vulneració S'haurien d'incloure aquest mecanismes d'identificació i propostes"]
Autoria de la versió
Avatar: Edualter Edualter
Versió creada el 05/12/2021 14:29