Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del projecte de decret STEAM i Humanitats

Consulta pública sobre el projecte de decret de creació del Programa d'Investigació, la Innovació pedagògica i la Formació del professorat en l'àmbit de les vocacions científiques i tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEAM) i les Humanitats

Fase 2 de 2
Retorn 08/12/2021 - 17/12/2021
Fases del procés

Canvis a "Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Participació crítica i democràtica d'infants, joves i famílies en el desplegament del programa en els centres"}

Cos

  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Esborrats
Addicions
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Esborrats
Addicions
  • +["L'incís c) dels objectius plantejats pel programa es refereix a la cultura democràtica i participació, però tant en el diagnòstic, el plantejament del programa i la seva proposta de desenvolupament no s'expliciten les veus de l'alumnat ni les famílies. Proposem d'especial interès la veu d'infants i joves per a enriquir les visions i concepcions del món que es poden plantejar en el programa\nQualsevol model didàctic transformador hauria de partir del diàleg i de les aspiracions vitals de l'alumnat"]
Autoria de la versió
Avatar: Edualter Edualter
Versió creada el 05/12/2021 14:40

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes