" class="part-icon-bars">

Proceso Participativo para definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ayúdanos a definir los servicios de participación ciudadana que se pueden incorporar en los equipamientos

Fase 5 de 5
Retorno 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del proceso

Cambios en "Punt de participació als equipaments de proximitat"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Administración pública
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública

Título

  • +{"ca"=>"Punt de participació als equipaments de proximitat", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Punt de participació als equipaments de proximitat", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Punt de participació als equipaments de proximitat", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Punt de participació als equipaments de proximitat", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Habilitar un punt de participació a l’equipament que permeti l’accés a la informació dels processos de participació que hi ha marxa en el territori i disposi de connexió per poder fer propostes, participar en votacions, etc. Es podria habilitar un espai de participació estable on s’hi puguin trobar serveis, recursos i materials.

    Per fer ho es podria incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Municipals perquè es contemplin com punts de referència i foment de la participació ciutadana.

    Hi ha Ajuntaments que ja conceben els Centre Cívics i Casals com punts de participació, disposen d’urnes o ordinadors per connectar-se a plataformes digitals, registres de ciutadania, distribució de newsletters, cartells, punts d’aprenentatge digital a consergeria per a realitzar qualsevol tràmit de l’Ajuntament amb dinamitzadors/es en aquests punts d’aprenentatge digital, etc. En aquests casos el problema és la manca de dinamització, però fins i tot, des de les consergeries s’intenta promoure que la gent utilitzi aquests mecanismes.

    Necessitats de suport:

    ·      Disposar i compartir com a Xarxa experiències i bones pràctiques de municipis que ja han incorporat els equipaments de proximitat en els seus reglaments de participació com punts de participació.

    ·      Facilitar assessorament i formació als professionals per incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Ciutadana com punts de foment de la participació ciutadana.

    ·      Assessorar sobre com dinamitzar el punt de participació especialitzat per cada tipologia d’equipament, funció i procés de participació. Això requereix i implica el compromís del servei que promou el procés per explicar als professionals dels equipaments de proximitat en que consisteix, els objectius, com es pot participar, que es farà amb els resultats, etc.

    ·      Acompanyar i donar suport de dinamització dels punts de participació.

    Facilitar suport i material informàtic.

    ", "", ""]
  • +["<p>Habilitar un punt de participació a l’equipament que permeti l’accés a la informació dels processos de participació que hi ha marxa en el territori i disposi de connexió per poder fer propostes, participar en votacions, etc. Es podria habilitar un espai de participació estable on s’hi puguin trobar serveis, recursos i materials.</p><p>Per fer ho&nbsp;es podria incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Municipals perquè es contemplin com punts de referència i foment de la participació ciutadana.</p><p>Hi ha Ajuntaments que ja conceben els Centre Cívics i Casals com punts de participació, disposen d’urnes o ordinadors per connectar-se a plataformes digitals, registres de ciutadania, distribució de newsletters, cartells, punts d’aprenentatge digital a consergeria per a realitzar qualsevol tràmit de l’Ajuntament amb dinamitzadors/es en aquests punts d’aprenentatge digital, etc. En aquests casos el problema és la manca de dinamització, però fins i tot, des de les consergeries s’intenta promoure que la gent utilitzi aquests mecanismes.</p><p><strong>Necessitats de suport:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Disposar i compartir com a Xarxa experiències i bones pràctiques de municipis que ja han incorporat els equipaments de proximitat en els seus reglaments de participació com punts de participació.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Facilitar assessorament i formació als professionals per incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Ciutadana com punts de foment de la participació ciutadana.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Assessorar sobre com dinamitzar el punt de participació especialitzat per cada tipologia d’equipament, funció i procés de participació. Això requereix i implica el compromís del servei que promou el procés per explicar als professionals dels equipaments de proximitat en que consisteix, els objectius, com es pot participar, que es farà amb els resultats, etc.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Acompanyar i donar suport de dinamització dels punts de participació.</p><p>Facilitar suport i material informàtic.</p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Habilitar un punt de participació a l’equipament que permeti l’accés a la informació dels processos de participació que hi ha marxa en el territori i disposi de connexió per poder fer propostes, participar en votacions, etc. Es podria habilitar un espai de participació estable on s’hi puguin trobar serveis, recursos i materials.

    Per fer ho es podria incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Municipals perquè es contemplin com punts de referència i foment de la participació ciutadana.

    Hi ha Ajuntaments que ja conceben els Centre Cívics i Casals com punts de participació, disposen d’urnes o ordinadors per connectar-se a plataformes digitals, registres de ciutadania, distribució de newsletters, cartells, punts d’aprenentatge digital a consergeria per a realitzar qualsevol tràmit de l’Ajuntament amb dinamitzadors/es en aquests punts d’aprenentatge digital, etc. En aquests casos el problema és la manca de dinamització, però fins i tot, des de les consergeries s’intenta promoure que la gent utilitzi aquests mecanismes.

    Necessitats de suport:

    ·      Disposar i compartir com a Xarxa experiències i bones pràctiques de municipis que ja han incorporat els equipaments de proximitat en els seus reglaments de participació com punts de participació.

    ·      Facilitar assessorament i formació als professionals per incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Ciutadana com punts de foment de la participació ciutadana.

    ·      Assessorar sobre com dinamitzar el punt de participació especialitzat per cada tipologia d’equipament, funció i procés de participació. Això requereix i implica el compromís del servei que promou el procés per explicar als professionals dels equipaments de proximitat en que consisteix, els objectius, com es pot participar, que es farà amb els resultats, etc.

    ·      Acompanyar i donar suport de dinamització dels punts de participació.

    Facilitar suport i material informàtic.

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Habilitar un punt de participació a l’equipament que permeti l’accés a la informació dels processos de participació que hi ha marxa en el territori i disposi de connexió per poder fer propostes, participar en votacions, etc. Es podria habilitar un espai de participació estable on s’hi puguin trobar serveis, recursos i materials.</p><p>Per fer ho&nbsp;es podria incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Municipals perquè es contemplin com punts de referència i foment de la participació ciutadana.</p><p>Hi ha Ajuntaments que ja conceben els Centre Cívics i Casals com punts de participació, disposen d’urnes o ordinadors per connectar-se a plataformes digitals, registres de ciutadania, distribució de newsletters, cartells, punts d’aprenentatge digital a consergeria per a realitzar qualsevol tràmit de l’Ajuntament amb dinamitzadors/es en aquests punts d’aprenentatge digital, etc. En aquests casos el problema és la manca de dinamització, però fins i tot, des de les consergeries s’intenta promoure que la gent utilitzi aquests mecanismes.</p><p><strong>Necessitats de suport:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Disposar i compartir com a Xarxa experiències i bones pràctiques de municipis que ja han incorporat els equipaments de proximitat en els seus reglaments de participació com punts de participació.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Facilitar assessorament i formació als professionals per incorporar els equipaments de proximitat als Reglaments de Participació Ciutadana com punts de foment de la participació ciutadana.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Assessorar sobre com dinamitzar el punt de participació especialitzat per cada tipologia d’equipament, funció i procés de participació. Això requereix i implica el compromís del servei que promou el procés per explicar als professionals dels equipaments de proximitat en que consisteix, els objectius, com es pot participar, que es farà amb els resultats, etc.</p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Acompanyar i donar suport de dinamització dels punts de participació.</p><p>Facilitar suport i material informàtic.</p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 16/11/2021 17:38