" class="part-icon-bars">

Proceso Participativo para definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ayúdanos a definir los servicios de participación ciudadana que se pueden incorporar en los equipamientos

Fase 5 de 5
Retorno 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del proceso

Cambios en "Eines digitals de suport als processos participatius"

Comparar el modo de visualización:

Ámbito

  • +Administración pública
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública
Supresiones
Adiciones
  • +Administración pública

Título

  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Eines digitals de suport als processos participatius", "es"=>"", "oc"=>""}

Cuerpo

  • +["

    Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.

    Propostes:

    ·        Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració

    ", "", ""]
  • +["<p>Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.</p><p> <strong>Propostes:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració</p><p> </p>", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["

    Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.

    Propostes:

    ·        Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració

    ", "", ""]
Supresiones
Adiciones
  • +["<p>Es destaca que actualment, i de manera accelerada a partir de la pandèmia, molts processos participatius, però també tràmits i relacions entre la ciutadania i l’administració es realitzen de manera telemàtica. Però la realitat és que molta ciutadania queda al marge d’aquests processos de digitalització, per això es valora fonamental la coordinació entre els diferents serveis públics perquè ningú es quedi al marge. Hi ha serveis que molts dels tràmits es realitzen exclusivament o molt majoritàriament de manera on line, i moltes persones no ho saben gestionar. Es posa com exemple treure el Certificat Covid, i es demana que per exemple en aquest cas des dels caps es podria orientar o derivar als Punt TIC per ajudar a realitzar aquest tràmit. Tot i això, també s’assenyala que degut a la pandèmia hi ha la sensació de que els Espais TIC i els Punts OMNIA han fet un pas enrere en el sentit que degut a la situació d’emergència s’han dedicat a l’acompanyament per la tramitació de gestions molt bàsiques per la ciutadania, i han perdut tot l’esforç i vocació de dimensió comunitària que venien promovent els darrers anys abans de la pandèmia.</p><p> <strong>Propostes:</strong></p><p>·&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Promoure la coordinació entre els diferents serveis públics perquè tota la ciutadania estigui ben atesa i pugui ser acompanyada en la tramitació de gestions en línia per algun servei de suport TIC, de manera que ningú quedi al marge degut al procés de digitalització de la relació entre la ciutadania i l’administració</p><p> </p>", "", ""]
Autoría de la versión
Avatar: Suport a la Dinamització Suport a la Dinamització
Versión creada el 09/12/2021 13:26