" class="part-icon-bars">

Procés Participatiu per definir la Xarxa ParticipaLab (XPL)

#XarxaParticipaLab Ajuda’ns a definir els serveis de participació ciutadana que es poden incorporar als equipaments

Fase 5 de 5
Retorn 01/03/2022 - 30/06/2022
Fases del procés

Us convidem a participar en la tria dels serveis per promoure la participació ciutadana als equipaments de la Generalitat i dels Ajuntaments.

En aquesta fase del procés pots:

  • Donar suport a les diferents propostes
  • Fer noves propostes
  • Fer comentaris a les propostes
  • Votar favorablement o negativament els comentaris


172 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Categoria
Origen
S’observa que s’impulsen molts processos participatius però participa poca gent. S’assenyala que...
  • Creat el
    19/11/2021
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Conèixer la cultura participativa del territori és imprescindible a l’hora de dissenyar processos...
Davant la manca de recursos es valora fonamental potenciar la col·laboració i el treball en xarxa...
Els espais TIC haurien de disposar d’un perfil de persona usuària amb l’objectiu de no exposar la...
Cessió d’infraestructures mòbils que poden ser necessàries en accions participatives com ara...
Actualment, la majoria de processos participatius que s’estan impulsant, estan gestionats des de...
La majoria dels processos participatius impulsats per l’administració pública es fan mitjançant...
Cursos de formació adreçats a professionals o ciutadania sobre participació ciutadana i acció...
Existeix una heterogeneïtat molt gran entre les persones usuàries dels espais TIC. D’aquesta...
Més enllà de la formació caldria facilitar l’acompanyament tecnològic a través de figures com...
Es proposa potenciar la formació i la sensibilització amb relació a la participació ciutadana. En...
Existeix una bona predisposició a l’hora d’adquirir i conèixer nous recursos digitals per part de...
  • Creat el
    05/11/2021
  • 0
  • Número de comentaris: 0
És fonamental tenir clars els serveis que es poden oferir des de la “cartera de serveis de...
Facilitar una agenda en format digital o física en la que es recullin quins són els diferents...
Habilitar un espai on les persones hi puguin anar en qualsevol moment del dia, estil “caixer...