Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto sobre administración digital
Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat
Acerca de este proceso
Este proceso pertenece a Normativa
L'objectiu de la consulta és copsar la percepció, l'experiència i el criteri de la ciutadania pel que fa al seu accés als serveis d'administració digital així com a l’exercici dels seus drets en aquest context.
Propuestas Ver todas las propuestas (11)
El paper de la informàtica en el conjunt de les AAPP ha canviat substancialment en els darrers...
Incorporar en els procesos selectius una prova de coneixements mínims sobre administració...
Conceptes arrelats a l'eficàcia, seguretat, adaptabilitat... depenen inexcusablement del fet que...
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper....
Qué se decide
Direcció general de Participació Ciutadana
Quién participa
La consulta s’adreça al conjunt de ciutadans i entitats
Departamento
Departament de Vicepresidencia y de Políticas Digitales y Territorio
Dispone de retorno
No
Fecha de inicio
27 de diciembre de 2018
Fecha de finalización
28 de febrero de 2019
Referencia: II-PART-2018-12-195
Estadísticas
55
Participantes
36
Seguidoras
2
Comentarios
11
Propuestas
31
Compartir: