" class="part-icon-bars">

Consulta pública previa a la elaboración de un proyecto de decreto sobre administración digital

Consulta pública prèvia a l’elaboració d’un projecte de decret per a la transformació digital de l’Administració de la Generalitat

Fase 2 de 2
Retorno 22/01/2019 - 28/02/2019
Fases del proceso

Dret a NO aportar documents

27/01/2019 12:01  
Incidir més en l’obligació de les administracions a no requerir documents originals i en paper. Que s’estableixi que la norma general obligatòriament sigui no demanar cap document. I per garantir el compliment d’aquesta obligació, establir que en cas de que es requereixi la presentació de documents, originals o no, que sigui amb una verificació al final del procediment i que hagi d’estar justificat per l’administració que ho requereix, per exemple, que fos necessari establir-ho reglamentàriament

Referencia: II-PROP-2019-01-75477
Versión 1 (de 1) ver otras versiones

Compartir enlace:

Por favor, pega este código en tu página:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/administraciodigital/f/2388/proposals/75477/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentarios más votados

1 a favor (100.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

0 en contra (0.0%)

No se han encontrado comentarios con votos

Detalles del comentario

Estás viendo un solo comentario

Ver todos los comentarios

Exacte, el problema principal el tenim en la normativa específica aplicable al procediment que no està adaptada, amb la qual cosa es continua demanant la mateixa documentació i originals. És el cas de les subvencions, de l'empadronament, dels processos selectius, etc.

Cargando los comentarios ...