Avantprojecte de llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya
Consulta pública prèvia per a l’Avantprojecte de llei de l’Agència d’Atenció Integrada Social i Sanitària de Catalunya promoguda pels Departaments de Drets Socials i Salut de la Generalitat de Catalunya
69 propostes
Filtra per:
El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultatsEl següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.
Saltar als resultats
Ordenar propostes:
Resultats per pàgina:
Adjuntem les aportacions de l'Associació Catalana de Municipis i Comarques.
L'experiència viscuda en la covid, ens ha fet veure la necessitat d'incorporar la vessant...
Dotar un pla de formació territorial, integrant els recursos propis i aliens dels serveis...
S'han de prohibir les contencions físiques i farmacològiques. Substituïr-les per programació de...
Son queixes i reivindicacions que familiars i les seves associacions ja fa anys que venen fent i...
Plantejar un càlcul de ràtio de personal assistencial, d'atenció directa i indirecta, dels...
És imprescindible incorporar la tecnologia en l'atenció, però no únicament els sistemes...
Integrar tots els recursos aliens de la xarxa de serveis socials com a recursos propis amb...
És una desídia constant la manca de cura en el rentat de les peces de roba i en la manca de...
7) Les residències públiques/privades han de tenir uns ítems de qualitat que s'han de revisar...
Tenir una figura referent amb qui contactar amb major facilitat, ja que sovint per manca de...
En ser l’atenció farmacèutica, competència del farmacèutic, una peça més del conjunt de...
Afavorir àmbits d'exigència de serveis de qualitat basant-se en la gestió de processos en les...
1)El present document "Model d'atenció sanitària integrada a les persones que viuen en centres...
La vaixella no ha de ser de plàstic. Són persones que no estan de pas com és en el cas d'un...
L'oficina no parla de tots els agents implicats en l'atenció, on estan les persones,...
No hem d'oblidar mai que sempre s'ha de preguntar a la persona com vol ser atesa. Les persones...
2)És fonamenta'l el reconeixement professional i la millora de les condicions laborals dels...