Avaluació del compliment de les obligacions de transparència (Informe 2023)
#avaluartransparència Debat sobre l’avaluació per a millorar la transparència de l’Administració de la Generalitat de Catalunya arran de l’Informe anual preliminar del compliment de les obligacions de publicitat activa (2023).
Cambios en "A. INFORME"
Comparar el modo de visualización:
Modo de vista HTML:
Ámbito
- +Administración pública
Título
- +{"ca"=>"A. INFORME"}
Cuerpo
- +["1. Fer un informe de més detall amb anàlisi més aprofundida. 2. Fer informes d’avaluació interns més detallats per a cada departament. 3. Separar sector públic dels departaments de la Generalitat. 4. Incorporar-hi informació de detall també dels organismes del sector públic, la que apareix és agregada de tots els organismes. 5. Si un departament o entitat no emplena tots els blocs hauria de sortir AVALUACIÓ NO FETA, o que penalitzi fent una mitjana. 6. Analitzar els ítems amb menor grau de compliment per si realment no es compleix o és perquè no s’ha entès si aplica o no. 7. Recollir els aspectes a millorar i no limitar l’informe a una descripció dels incompliments. 8. Incloure actuacions correctores a l’informe. 9. Les conclusions, que ajudin més a saber a cada departament i entitat quin marge de millora té. 10. Incorporar eines de IA per a poder fer consultes i cerques amb llenguatge natural."]
Autoría de la versión
Versión creada el
19/10/2023 09:23