" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a elaboració d'un projecte de decret de l'Escola Superior de Disseny i Arts Plàstiques (ESDAP)

Projecte de decret de l'ESDAP

Fase 2 de 2
Retorn 06/06/2020 - 23/06/2020
Fases del procés

Tribunals de Treball Final d'Estudis (3 de 3)

10/05/2020 00:35  
· Regular el procés d’avaluació de TFE perquè acabi dins del calendari escolar establert pel Departament d’Educació. · Actualment estar obligat a formar part d’un tribunal d’avaluació de TFE, suposa un greuge comparatiu respecte el professorat que no hi va (Acabar al juliol, desgast físic i emocional “burnt out”...)
Número d'adhesions3

Referència: II-PROP-2020-05-78347
Versió 1 (de 1) veure altres versions

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78347/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/consultaeducacio/f/2836/proposals/78347/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Comentaris més votats

1 a favor (50.0%)

Cap comentari amb vots

0 en contra (0.0%)

Cap comentari amb vots

Detalls del comentari

Estàs veient un sol comentari

Mostra tots els comentaris

Compensar al professorat que actua com a comissió avaluadora en el procés de correcció de Treball Final d'Estudis ja que comporta molta responsabilitat i una suma d'hores extres gens menyspreable en comparació a la resta de professors, com podria ser pràcticament el valor d'una assignatura. És preferible pel bon ambient durant el procés que les persones que fan/fem aquesta tasca ens sentim valorats d'alguna manera. No entenem que les proves d'accés o les PAU tinguin una retribució econòmica i els nostres tribunals no ho contemplin.

Carregant els comentaris ...