Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a l'elaboració del Pla Territorial Sectorial per al Desenvolupament de les Energies Renovables a Catalunya (PLATER)

El PLATER pretén ordenar els projectes d’energies renovables en el territori

Fase 2 de 2
Retorn 15/06/2023 - 30/07/2023
Fases del procés

Canvis a "Linies d'evacuació"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Linies d'evacuació"}

Cos

  • +["

    Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu

    Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com carreteres, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.


    Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.

    "]
  • +["<p>Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu</p><p>Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com <strong>carreteres</strong>, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.</p><p><br></p><p>Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.</p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu

    Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com carreteres, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.


    Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p>Un principi Rector de la Informació de context del PLATER diu</p><p>Ubicacions incloses: Sòl no urbanitzable i altres tipus de sòl en els què s’ubiquin infraestructures existents com <strong>carreteres</strong>, línies ferroviàries, canals, embassaments, etc.</p><p><br></p><p>Crec que les línies d'evacuació, si no poden ser enterrades - que seria lo òptim - s'haurien d'ubicar en les carreteres, autovies i/o autopistes. D'aquesta manera, les línies no impactarien en zones de natura verge.</p>"]
Autoria de la versió
Avatar: RAMON MARIA RAMON MARIA
Versió creada el 24/05/2023 20:06

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes