" class="part-icon-bars">

Consulta sobre la proposta d’ordre per la qual s’estableix el currículum de la formació instrumental per a les persones adultes.

Consulta sobre el projecte d'ordre inicial

Fase 2 de 2
Retorn 22/04/2022 - 29/04/2022
Fases del procés

Canvis a "Nivells de competic"

Mode de vista de comparació:

Títol

  • +{"ca"=>"Nivells de competic"}
  • +{"ca"=>"Nivells de competic"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Nivells de competic"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Nivells de competic"}

Cos

  • +["

    No es pot pretendre, amb un perfil d’alumne analfabet digitalment, que assoleixin els mateixos objectius que el competic inicial. Poden fer una aproximació a les eines digitals (funcionament bàsic de l’ordinador, recerca per internet, correu electrònic, ús d’algunes pàgines web, omplir formularis senzills i petits documents de text), però no es poden assolir els continguts i objectius que es plantegen.

    "]
  • +["<p><em>No es pot pretendre, amb un perfil d’alumne analfabet digitalment, que assoleixin els mateixos objectius que el competic inicial. Poden fer una aproximació a les eines digitals (funcionament bàsic de l’ordinador, recerca per internet, correu electrònic, ús d’algunes pàgines web, omplir formularis senzills i petits documents de text), però no es poden assolir els continguts i objectius que es plantegen.</em></p>"]
Esborrats
Addicions
  • +["

    No es pot pretendre, amb un perfil d’alumne analfabet digitalment, que assoleixin els mateixos objectius que el competic inicial. Poden fer una aproximació a les eines digitals (funcionament bàsic de l’ordinador, recerca per internet, correu electrònic, ús d’algunes pàgines web, omplir formularis senzills i petits documents de text), però no es poden assolir els continguts i objectius que es plantegen.

    "]
Esborrats
Addicions
  • +["<p><em>No es pot pretendre, amb un perfil d’alumne analfabet digitalment, que assoleixin els mateixos objectius que el competic inicial. Poden fer una aproximació a les eines digitals (funcionament bàsic de l’ordinador, recerca per internet, correu electrònic, ús d’algunes pàgines web, omplir formularis senzills i petits documents de text), però no es poden assolir els continguts i objectius que es plantegen.</em></p>"]
Autoria de la versió
Avatar: CFA Alarona CFA Alarona
Versió creada el 22/04/2022 09:03