Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia sobre el projecte de decret pel qual s'aprova la política d'accessibilitat dels llocs web i les aplicacions per a dispositius mòbils de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic

Consulta pública prèvia sobre el projecte de decret pel qual s'aprova la política d'accessibilitat dels llocs web i les aplicacions per a dispositius mòbils de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic

Fase 2 de 2
Retorn 30/07/2022 - 30/09/2022
Fases del procés
Ajuda

Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.

Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

Aquest procés pertany a Normativa

Objectiu de la consulta

L'objectiu de la consulta és copsar la percepció, l'experiència i el criteri de la ciutadania pel que fa a l'accessibilitat dels serveis digitals que els ofereix l'Administració de la Generalitat de Catalunya i el seu sector públic i recollir les propostes de millora en aquest àmbit normativament, si és possible. 

Preguntes per centrar les aportacions

  1. S’ha descrit adequadament el problema que es pretén solucionar amb el decret? Hi ha algun aspecte que no s’hagi tingut en compte i que consideres que s’ha de valorar?
  2. S’haurien de preveure altres objectius diferents?
  3. Quines són les barreres d’accessibilitat que troba la ciutadania per obtenir informació, fer consultes, realitzar tràmits o comunicacions electròniques amb l’Administració de la Generalitat?
  4. Creus que la ciutadania disposa de la informació i l’atenció necessària per demanar la documentació accessible? I per presentar queixes?
  5. Consideres que la ciutadania podria participar per millorar l’accessibilitat dels serveis digitals de la Generalitat de Catalunya?
  6. Com consideres que la Generalitat pot exercir el control sobre les empreses que desenvolupen serveis digitals envers l’accessibilitat web?
  7. Quins continguts o àmbits s’haurien de prioritzar a l’hora de fer revisions d’accessibilitat?
  8. Creus que cal actualitzar la normativa d’accessibilitat i adequar-la a la nova realitat social?


Grups als quals d'adreça la consulta

La consulta pública està oberta al conjunt de la ciutadania. Atesa la repercussió i implicacions de l’accessibilitat web com a dret a Internet, es creu convenient obtenir el parer principalment de les persones amb diversitat funcional i els seus familiars i cuidadors i associacions de persones amb discapacitat, així com altres entitats, institucions i òrgans.

Llista entitats i organismes a qui s’adreça la consulta pública sobre el decret d’accessibilitat

A tots els organismes de la Generalitat i el seu sector públic. 

Amb especial atenció a:

  • Consell per a la Promoció de l'Accessibilitat
  • Associacions de persones amb discapacitat:
  • Comité Español de Representantes de Personas con Discapacidad CERMI
  • Associació Parkinson Cataluña 
  • Delegació Territorial de l’ONCE a Catalunya
  • DOWN-Catalunya, Coordinadora Síndrome de Down de Catalunya  
  • Federació Acapps (Famílies i persones amb sordesa)
  • FESOCA, Federació de Persones Sordes de Catalunya 
  • APSOCECAT, Asociación Catalana de Personas con Sordoceguera  
  • Federació Autisme Catalunya


Documentació addicional

Propostes Veure totes les propostes (3)

Adjuntem les aportacions de Dincat que posen l'accent en el col·lectiu de persones amb...
Adjuntem les aportacions de la Federació ACAPPS per a l'elaboració del projecte de decret de la...
  • Creat el
    26/07/2022
  • 0
  • Número de comentaris: 1
  • Creat el
    26/07/2022
  • 0
  • Número de comentaris: 0
Veure totes les propostes (3)
Departament Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica
Disposa de retorn
Data d'inici 22 de Juny de 2022
Data de finalització 30 de Setembre de 2022
Referència: II-PART-2022-06-511

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-accessibilitat-web-mobil/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.gencat.cat/processes/decret-accessibilitat-web-mobil/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Estadístiques

3

Participants

34

Seguidores

3

Comentaris

3

Propostes

Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.

Canviar la configuració de les galetes