" class="part-icon-bars">

Consulta pública prèvia a la modificació del Decret d'Administració Digital

Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, pel que fa a l'atenció ciutadana.

Fase 2 de 2
Retorn 31/05/2024 - 30/06/2024
Fases del procés

Preguntes per centrar les aportacions


1. S’ha descrit adequadament el problema que es pretén solucionar amb la modificació normativa plantejada? Hi ha algun aspecte que no s’hagi tingut en compte i que consideres que s’ha de valorar?

2. S’haurien de preveure altres objectius diferents? Quins?

3. Com creus que l'Administració de la Generalitat et pot facilitar una millor atenció ciutadana presencial més enllà de les oficines distribuïdes pel territori?

4. Trobes encertada la visió d'oficina d'atenció ciutadana integrada en la qual, des d'un sol espai, es pugui rebre informació i tramitar davant de qualsevol departament de l'Administració de la Generalitat?

5. Creus que et seria útil una oficina d'atenció ciutadana virtual, a la que no t'haguessis de traslladar físicament, i que t'oferís informació i suport a través d'eines de videoatenció?

6. Què et semblaria una oficina mòbil que, amb una planificació prèvia, es desplacés a determinats punts del territori?

0 propostes

El següent formulari filtra els resultats de la cerca dinàmicament quan es canvien les condicions de la cerca.

Estat
Origen