Consulta pública prèvia a la modificació del Decret d'Administració Digital
Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, pel que fa a l'atenció ciutadana.
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a Normativa
Consulta pública prèvia corresponent a la proposta de Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020 que té com a objectiu recollir i entendre la percepció, l'experiència i els criteris de la ciutadania sobre l'accés a la informació, serveis i tràmits proporcionats per l'Administració de la Generalitat a través de les oficines d'atenció ciutadana. A més, es volen recollir propostes de millora i identificar necessitats en aquest àmbit, si és possible, des d'un punt de vista normatiu.
Objecte de la consulta
L’objectiu general d’aquesta intervenció és:
- Garantir que la ciutadania tingui accés equitatiu a la informació, serveis i tràmits de l’Administració de la Generalitat mitjançant els diversos canals d'atenció, amb l'objectiu de minimitzar la bretxa digital.
I, com a objectius específics:
- Millorar la coordinació, el funcionament operatiu i l’eficiència en el funcionament dels diferents espais d’atenció.
- Assegurar que els ciutadans reben un servei homogeni i de qualitat en tot el territori, amb independència del lloc de residència.
- Garantir l’adequació de la tipologia d’oficines d’atenció ciutadana a les necessitats de la ciutadania.
Mitjans de participació
Podeu participar en la consulta aportant els vostres comentaris.
Compartir: