Ajuda
Són espais d'interlocució entre la ciutadania i l'Administració, on pots aportar les teves opinions, necessitats, propostes i expectatives.
Suma la teva participació a través dels mecanismes que tens a la teva disposició!
Consulta pública prèvia a la modificació del Decret d'Administració Digital
Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020, de 4 d'agost, d'Administració digital, pel que fa a l'atenció ciutadana.
Quant a aquest procés
Consulta pública prèvia corresponent a la proposta de Projecte de decret de modificació del Decret 76/2020 que té com a objectiu recollir i entendre la percepció, l'experiència i els criteris de la ciutadania sobre l'accés a la informació, serveis i tràmits proporcionats per l'Administració de la Generalitat a través de les oficines d'atenció ciutadana. A més, es volen recollir propostes de millora i identificar necessitats en aquest àmbit, si és possible, des d'un punt de vista normatiu.
Compartir